Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Στου ορίζοντα την άκρη



Στου νοητού σου του ορίζοντα το χνάρι
μια νύχτα με ολόγιομο φεγγάρι,
μόλις  σε είδα πήγα κι έκατσα πιο δίπλα
κι άρχισα να σου λέω παραμύθια.





Γι’ αστέρια που τα βράδια τραγουδούσαν,
δράκους που στα ουράνια πετούσαν,
νεράιδες που ‘ χαν λίμνες αντί μάτια
που μέσα πνίγεσαι και γίνεσαι κομμάτια.


Καρδιά, δε ζήτησα απόδειξη αν είχεις,
γιατί θωρούσα πως πληγές σωρό κατείχες.
Στα λόγια είπα να σε ταξιδέψω
και λίγο από τον πόνο σου να κλέψω.


Ξημέρωνε, τα λόγια συνεχίζαν
τα μάτια μου στον πόνο σου δακρύζαν.
Ποτάμι γίναν κι είπα, έλα να σε νίψω
με τα δυο χέρια τις πληγές σου να καλύψω.


Κι εσύ δυνάμωσες καθώς περνούσε ο χρόνος,
μα ήσουν πάντα σκοτεινός κι έλεγες, μόνος
πως είχες μάθει στη ζωή να προχωράς
κι όσους δακρύζουν μ’ ειρωνία να κοιτάς.



Το δρόμο πήρα για του φεγγαριού τη χάση 
τα δάκρυα μάζεψα σε ασημένιο τάσι.
Τι τάχα πάντα κάποιος θα πονάει
και νάμα της ψυχής θ’αναζητάει.




Ήμουνα λέει μια φορά κι έναν καιρό 

στου νοητού σου του ορίζοντα την άκρη.

Δε μετανιώνω για τα λόγια που σου είπα
μήτε για το μετέωρο το δάκρυ.


Θα περπατώ και θα μετράω στα ουράνια
αστέρια που ‘χουν τέλος και αρχή
Κι όταν το φωτεινότερο αντικρίσω
Θα στο χαρίσω να το έχεις για ψυχή.

Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου

5/3/14





Αυτό το ποίημα, δρόμο παίρνει δρόμο αφήνει και φτάνει στο όμορφο σπιτικό της Αριστέας μας για να δώσει τη σκυτάλη σε ένα ακόμα όμορφο παραμύθι σε μια γιορτή που λέγεται
Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι !



20 σχόλια:

  1. Μέσα από το ποιητικό σου παραμύθι ταξίδεψα με τα αστέρια που τραγουδούν και τους δράκους που στον ουρανό πετούν νιώθοντας τα συναισθήματα που φωλιάζουν στους στίχους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου. Μέσα από τα γλυκά σου λόγια ταξίδεψα κι εγώ !
      Τα φιλιά μου !

      Διαγραφή
  2. Εξαίρετη στράτα.....! Σταυρούλα πανέμορφο...! γλώσσα και γραφή γεμάτη λυρισμό, χρώμα, εικόνα, ρομαντισμό. Πως το μπορείτε να μιλάτε έτσι με την ευλογία της ποίησης. Είναι πανέμορφο. Πρέπει να γαληνεύει την καρδιά.
    Υπέροχη συμμετοχή και δουλειά. Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω να σου πω πώς το μπορώ. Μόνο του έρχεται νομίζω. Δεν μπορώ να γράψω κατά παραγγελία.
      Αυτό που έχω διαπιστώσει στον εαυτό μου και με χαροποιεί είναι πως κατά την ταπεινή μου άποψη βελτιώνομαι μεγαλώνοντας !
      Καλή αυγή !

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη καληνύχτα σου εύχομαι ,το ανάρτησα ,Σταυρούλα μου!Το βρίσκω ευαίσθητο και μοναδικό σαν την καρδούλα σου απευθύνεται δε σε ευαίσθητες ηλικίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαίρη ψυχή μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου που το κοιμησες σιμά σου. Σε φιλώ σε όλα τα χρώματα της αυγής !

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο Σταυρούλα μου!
    Λυρικότατο !
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και για αυτή τη συμμετοχή σου!
    Πολλά γλυκά φιλιά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω λόγια για όλη αυτή τη μαγεία που ξεκίνησες από μια σου σκέψη. Σε θαυμάζω και σε ευχαριστώ!
      Καλή δύναμη σε όλα Αριστέα μου γλυκιά 🌹

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα.Το απόλαυσα το ποίημά σου! Ταξίδεψα με τα αστέρια σου, τις λίμνες- μάτια σου, το φεγγάρι και το δάκρυ το μετέωρο!!! Υπέροχο και σ'ευχαριστώ για αυτό που ένιωσα διαβάζοντάς σε.
    Κι αυτό το φωτεινότερο αστέρι που θα χαρίσεις να 'χει για ψυχή, με απογείωσε!!!
    Να σαι καλά Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπέρα Αννα μου !
      Εγώ σε ευχαριστώ που έκρυψες τον ουρανό με τα αστρα στο σχόλιό σου !

      Διαγραφή
  6. Είναι ευτυχείς όσοι συνομιλούν
    με τα αστρα!!!!!!
    Αυτό μόνο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και να που τα παραμύθια γίνονται ποιηση και η ποιηση παραμυθι και μας ταξιδευει μεσα απο νεράϊδες αστερια και δρακους σε ονειρικα μονοπατια.. !! να είσαι καλα Σταυρούλα μου και να περνας ακομα καλύτερα γραφοντας... φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Ρούλα, καμιά φορά οι λέξεις αγαπιούνται πιότερο και γίνονται ζευγάρι... και τότε σιάχνουν ποιηματάκια που εξιστορούν παραμύθια.
      Καλή σου νύχτα γλυκιά μου !
      Πολλά πολλά φιλιά !!!!

      Διαγραφή
  8. Νομιζω αυτο σου το παραμυθι με αγγιξε πιο πολυ κι απο τα αλλα υπεροχα που τα διαβαζω τα βραδια στο γιο μου... ισως για την τρυφεροτητα του...ισως γιατι θελει μεγαλειο ψυχης να δινεις σε καποιον την καρδια σου και μολις δυναμωσει να στην πεταει πισω κι εσυ να σκεφτεσαι τη δικη του δυστυχια τη δικη του ελλειψη ψυχης και να φςυγεις ετοιμος να κανεις το ιδιο ξανα και ξανα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Πεταλούδα μου.
      Κι εγώ τους αγαπώ αυτούς τους στίχους. Είναι γεμάτοι δοτικότητα και καλή διάθεση. Μια πόρτα ανοικτή στην αγάπη χωρίς πικρία ακόμα και στην απόρριψη.. νομίζω ότι είναι λίγο ουτοπικοί, αλλά θαρρώ πως κάπως έτσι θα έπρεπε στ' αλήθεια να είναι ...
      Σε φιλώ γλυκά !
      (Αν έχεις σκοπό να συμμετέχεις στο Κερατσίνι, η προθεσμία είναι μέχρι 20 Μαρτίου... Καλή σου επιτυχία !)

      Διαγραφή
  9. Παραμυθένια ποιητική διαδρομή, με φωτεινό ορίζοντα!
    Να έχεις ένα αστεράτο ΣαββατοΚύριακο φίλη μου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα μου...και πώς να μην φεγγοβολούν τα άστρα με τέτοιο σχόλιο.
      Καλό Σαββατοκύριακο, συνταξιδιώτισσα !!
      Φιλιά πολλά !!!

      Διαγραφή
  10. Μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις Σταυρούλα μου.
    Σαν να ήμουν μέσα στο παραμύθι και να πετούσα με τις νεραιδούλες.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ρένα μου. Καλό μήνα να έχεις με όλα τα χρώματα του Μάρτη στην αγκαλιά σου !
      Σε φιλώ γλυκά. Να είσαι καλά !!!

      Διαγραφή