Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Προσμονή αντάμωσης


Θα πορευτώ με μια ρακένδυτη ψυχή
σε μονοπάτια ορφανών ονείρων
και με συναίνεση
θα ντυθώ την απουσία σου.

Σε δυο χούφτες νερό
-τόση είν’ όλη κι όλη η θάλασσα που μου χαρίστηκε-
με μια σχεδία θα ταξιδέψω
κι ας κοινωνήσω ένα ακόμα ναυάγιο.

Μα η αυγή με βρίσκει να κλέβω νότες 
από των γλάρων το σμίξιμο 
για να σου πλέξω ένα τραγούδι 
να σ’ αγκαλιάσει στον γυρισμό σου.



Με συστολή κρυφοκοιτάζω την αύριο. 
Η λυκαυγή έχει άρωμα αντάμωσης 
και γεύση από γλυκό τριαντάφυλλο 
που μου φιλά τα χείλη.


Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου
20/1/16

Ήταν η συμμετοχή μου στο Παίζοντας με τις λέξεις #6 που διοργάνωσε η αγαπημένη μας Μαρία 
στο σπιτικό της. Ευχαριστώ από καρδιάς για τη φιλοξενία και τη ζεστή αγκαλιά, όσους στάθηκαν στα λόγια μου και όσους τα προσπέρασαν και για το όμορφο δώρο της τύχης ! 

14 σχόλια:

  1. Να είσαι πάντα τυχερή, εκτός από ποιητική, Σταυρούλα μου!
    "Η λυκαυγή έχει άρωμα αντάμωσης", υπέροχο, απλά υπέροχο..
    Καλημερούδια και φιλιά! Η ποίηση σώζει ψυχές.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή αυγή Πετρούλα μου. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια.
      Φιλιά πολλά !

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα σου Σταυρούλα. Να πω μια αλήθεια. Τα λόγια σου δεν μπορεί να τα προσπεράσει εύκολα κάποιος και να τα αγνοήσει αν μετρά την ομορφιά της έκφρασης και της Τέχνης. Και φυσικά η επιρροή που ασκούν στο θυμικό κάποιων δεν μεταφράζεται πάντα με κάποια βαθμολογία ή όχι.
    Γνώρισα τελευταία το σπιτικό σου εδώ και προσθέτω μια ακόμα φωλιά εκφραστικής ανάσας και δημιουργίας.
    Και μάλιστα με ποιητικό λόγο, που πάντα θαυμάζω άσχετα αν δεν ξέρω ή δεν μου βγαίνει πάντα να ακολουθήσω τα πατήματά του.
    Να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που βρίσκεις λόγο να σταθείς εδώ Γιάννη. Η ποίηση για μένα είναι ένας τρόπος να ξεπλένω την ψυχή μου από τη σκόνη του χρόνου. Συγχαρητήρια για τη νίκη σου, αξία και δίκαιη. Κι εγω στο χνάρι της γραφίδας σου ταξιδεψα !

      Διαγραφή
  3. Εγώ δεν σε προσπέρασα καθόλου!
    Σου έδωσα τους 2 μου βαθμούς και το έκανα με με ικανοποίηση αφού μου άρεσε πολύ το πλέξιμο των λέξεων και των σκέψεων σου!
    Μπράβο Σταυρούλα μου!
    Καλή συνέχεια να έχεις στο Παιχνίδι μας!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, το ξέρω Αριστέα μου και σε ευχαριστώ πολύ. Ήταν όλες τόσο όμορφες συμμετοχές. Πήρα το δύο σου και το φυλαξα Στο σεντούκι με τους θησαυρούς μου. Σε φιλώ γλυκά και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Σταυρούλα μου είμαι σίγουρη πως κανείς δεν προσπέρασε τα λόγια σου!
    Πώς θα μπορούσε άλλωστε?
    Συγχαρητήρια πολλά και σε ευχαριστώ πολύ για όλα!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη οικοδέσποινα !!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία να μοιραστώ αυτό το όμορφο παιχνίδι με τους φίλους σου. Σε ευχαριστώ και για την τυχερή διάκριση :)
      Δεν με πειράζει να προσπερνά κάποιος τα λόγια μου. Δεν μπορούμε να στεκόμαστε παντού. Τα ευχαριστώ ανήκουν σε όλους τους συνοδοιπόρους της γραφής !
      Φιλιά πολλά, καλή αυγή !

      Διαγραφή
  5. Δεν το παρακολούθησα αυτό το δρώμενο, πάντως σίγουρα δεν προσπερνά κανείς εύκολα μια τέτοια συμμετοχή/κατάθεση ψυχής!
    Συνήθως, όταν διαβάσω ποίηση, μου δημιουργούνται εικόνες... Εσύ, κατάφερες να με κάνεις να ακούσω και ήχους! (Και αυτό είναι σπουδαίο!)
    :-)
    Μπράβο, κορίτσι μου!
    Φιλί γλυκό από εμένα! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννα μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Ξέρεις το "προσπέρασαν" που έγραψα δεν είναι παράπονο ... ο καθένας μας αντιδρα διαφορετικά στην κάθε κατάθεση κι εγώ δεν ενοχλούμαι από καμιά συμπεριφορά. Είμαι και για τις δυο ευγνώμων.
      Χαίρομαι που τα λόγια μου σου τραγούδησαν. Μου συμβαίνει κι εμένα κάποιες φορές να μαγεύονται όλες μου οι αισθήσεις !
      Αν κατάφερα κάτι τέτοιο είναι μεγάλη μου τιμή.
      Σε φιλώ γλυκά γλυκά !
      Καλο Σαββατοκύριακο !

      Διαγραφή
  6. Τι ομορφα που ξεδιπλωνεις την ψυχη σου! Χαιρομαι πολύ που σε βρηκα!
    Καλό Παρασκευοσαββατοκύριακο
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αριάδνη μου !
      Εγώ σε ευχαριστώ που πλούτισες το σπιτικό μου με την παρουσία σου !
      Φιλιά πολλά, καλό σου βράδυ !

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Σταυρούλα!! Δεν γινόταν να μην ψηφίσω αυτό το ποίημα!! Το έντυσες τόσο ατμοσφαιρικά με την φωτό ( που μου θύμισε Τα μαθήματα πιάνου) και τώρα ακούω και την λατρεμένη Ρεμπούτσικα!! Τι άλλο θέλω;
    Συγχαρητήρια για την ξεχωριστή συμμετοχή σου και καλή δημιουργική συνέχεια εύχομαι!! Πάντα να σαι τυχερή!!
    Σε φιλώ, Μαριλένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαριλένα μου !
      Εγώ και τα ταπεινά μου λόγια σε ευχαριστούμε που μας αντάμωσες !
      Στο αραξοβόλι θα υπάρχει πάντα μια αγκαλιά ανοιχτή για σένα !!
      Σε φιλώ γλυκά !
      Καλό τριήμερο !

      Διαγραφή