Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Ανέμων ψιθύρισμα...



Σταθείτε λοιπόν κι αφουγκραστείτε 
στο συναπάντημα των ανέμων, 
τους ψιθύρους τους 

καθώς φυλλομετρούν τ' άλικα ρόδα'

αυτά που βαφτίζω σε αψέντι και μέλι 
και σε κερνώ τις αφέγγαρες νύχτες.

Είναι τότε που τ' άστρα σπέρνεις μέσα μου

κι εγώ ταπεινά τα γεννώ πριν καν ξημερώσει.
Κι ανασταίνω το φως στης νύχτας τ' ανάμεσα
και με το γάλα των γλάρων το φιλεύω
και το βαφτίζω θάλασσα.

Κι εσύ, της αλμύρας,


ανείπωτό μου όνειρο 
σ' αόρατο σκαρί, με ρότα τις θύελλες 
τα κύματα μερεύεις 
και την ψυχή σου με τον λευκό τους αφρό κοινωνάς

...ώσπου να με ξανανταμώσεις 

Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου
14/5/15




20 σχόλια:

  1. ΑΠΛΩΣ ΕΓΩ Ο...ΠΕΖΟΣ ΣΕ ΖΗΛΕΥΩ ...ΟΥΡΑΝΟΦΕΡΤΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόση χαρά κύριε Καζάζη !!!
      Καλώς ορίσατε στο ταπεινό μου σπιτικό.
      Εδώ απαγκιάζουν οι λογισμοί μου και αναπαύονται τα όνειρά μου !
      Μεγάλη μου χαρά το ξεχωριστό της παρουσίας σας !
      Όμορφο φως στα βήματα της μέρας σας !
      Καλή Κυριακή !

      Διαγραφή
  2. Στάθηκα κι αφουγκράστηκα, γεύτηκα την αλμύρα, μαγεύτηκα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό απομεσήμερο Μαρία μου... σε ευχαριστώ που στάθηκες εδώ σιμά μου !!
      Σε φιλώ με αγάπη !

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ "ξέμεινα" στη λέξη "αψέντι".. Τόσο ποιητική λέξη και τόσο αδικημένη.. Της έδωσες την αξία που της πρέπει, όπως και στους ανέμους άλλωστε.. Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλώ σε Πετρούλα μου αγαπημένη !
      Ναι, είναι υπέροχη λέξη. Έτσι τη νιώθω κι εγώ. Αψεντι, θάλασσα, αλάτι,γοργόνες, μαιστράλι κι εχεις ένα παραμύθι :) Γλυκό απομεσήμερο όμορφη ματιά μου !

      Διαγραφή
  4. Πόσο πλουτίζεται η γειτονιά αυτή Σταυρουλα μου και ποσο χαίρομαι που και η δική σου γραφή ήρθε να την κανει ακομα πλουσιότερη.. και χαίρομαι που θα ταξιδευουμε με τους ανεμους και τις θάλασσες σου.. να περνας καλα΄και να γραφεις.. φιλακιαααα!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σμαραγδένια μου !
      Χαρά και δική μου το αντάμωμά μας !
      Έχει χώρο για όλους μας το σκαρί των λογισμών !
      Καλά μας ταξίδια και γλυκιά αυγή να έχεις !

      Διαγραφή
  5. Σαν γράφετε ποιήματα Σταυρούλα, με αυτήν όλη την ευλογημένη αύρα που έχετε στην έκφραση, δεν έχω παρά να ξαποστάσω να σας θαυμάζω. Έτσι και εδώ αλλά και σε προηγούμενα ποίηματά σου, που είχα τη χαρά να διαβάσω και τώρα πλέον να τα ακολουθώ.

    Υ.Γ. Να σου ευχηθώ πάντα καλότυχη στη ζωή σου για την κλήρωση του δώρου στο "Παιχνίδι με τις Λέξεις".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηδύς ο λόγος σου σαν το σπιτικό σου, Γιάννη. Με χαρά σε ανταμώνω κάτω από τους στίχους μου.
      Ρίξε τον πληθυντικό στη θάλασσα. Είναι βαρύς και κατεβάζει το σκαρί μας από τα άστρα.
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές καλοτυχίας...αντεύχομαι από καρδιάς !
      Γλυκιάν αυγή !!!

      Διαγραφή
  6. Ωστε εκτος απο παραμυθια γραφεις και ποιηση!!!
    Υπεροχα τα λογια σου τοσο ερωτικα ταιριαστα και με τη μερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά γραφω ποίηση και το σπιτικό μου εδώ για την ποίηση φτιάχτηκε, αλλά γράφω και παραμύθια :)
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Πεταλούδα μου ! Βρήκες το λινκ για τον διαγωνισμό ;
      Σε φιλώ γλυκά !!

      Διαγραφή
  7. Αυτό το "...ώσπου να με ξανανταμώσεις" πόσα συναισθήματα κρύβει!
    Πραγματικά, υπέροχο το ποίημά σου, όπως και η "γυναίκα από νερόχρωμα" που μόλις τώρα διάβασα!
    Έχεις εκπληκτική γραφή!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου !
      Πόσο χαίρομαι σαν κάποιος στέκεται στα χνάρια της ψυχής μου... σε φιλώ γλυκά <3
      Καλό σου ξημέρωμα !!!

      Διαγραφή
  8. Δηλώνω μαγεμένη από τούτους τους στίχους!
    Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το γενναιόδωρο σχόλιό σου... κι εγώ έχω αγαπήσει τόσο τις γραφές σας που χαίρομαι αφάνταστα όταν βρίσκετε κι εσείς κάτι να σταθείτε στο αραξοβόλι μου !
      Καλό σου ξημέρωμα !

      Διαγραφή
  9. Σιωπηλά δακρύζω σε λέξεις που θαυμάζω και δεν έχω ταλέντο να γράψω !!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Νικόλ μου. Καλώς όρισες στο αραξοβόλι μου.
      Με τέτοιο σχόλιο, είσαι σίγουρη ότι δεν γράφεις;
      Φιλιά γλυκά !!!

      Διαγραφή
  10. Οποιος καταφερνει να αφουγκραζεται των ανεμων τα ψιθυρισματα
    μερος της πλασης γινεται κι αυτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι ευχή και κατάρα αυτό...γιατί οι άνεμοι κουβαλούν μυστικά ανομολόγητα...
      Σε ευχαριστώ πολύ !
      Καλή αυγή !

      Διαγραφή