Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2023

Αγκαλιά



Όλη νύχτα ο ύπνος δεν με αντάμωσε.
Εκείνο το γοερό κλάμα μαστίγωνε τον άνεμο
και κομμάτιαζε κάθε όνειρο πάνω στη γη.
Βγήκα στον δρόμο κι άρχισα ν' ακολουθώ
τον ήχο από το ασίγαστο παράπονο.
Το βρήκα σε μια σκοτεινή γωνιά,
σ' ένα αδιέξοδο,
να τρέμει ορφανό από άγγιγμα.
Γύρω του χόρευαν γελώντας
η οδύνη, ο φόβος και η μοναξιά.
 
Φύγετε, φώναξα πετροβολώντας. Αφήστε το ήσυχο!
 
Ο ανίερος χορός, όμως συνεχιζόταν. 
Πέρασα δίχως δισταγμό ανάμεσά τους.
Του άπλωσα τα χέρια κι εκείνο κόλλησε πάνω στο στήθος μου.
Αίφνης σταμάτησε να κλαίει.
Ένα λαμπρό φως το έλουσε
και την καρδιά μου τύλιξε μια ζεστασιά όμοια με αυτή της φάτνης,
όταν γεννιόταν ο Χριστός.
 
Πώς σε λένε; ρώτησα.

Το πλάσμα με κοίταξε με δυο μάτια φεγγάρια...

Αγκαλιά, μου ψιθύρισε 
και όλη η πλάση έλαμψε στο άκουσμά της.



Το δικό μου αποτύπωμα στο ποιητικό ρεβεγιόν της ακριβής μας Κυράς του Κάστρου
Συγχαρητήρια σε όλους τους καλεσμένους και στα πρώτα βιολιά της ορχήστρας. 
 Και αυτές τις γιορτές συνεχίζουμε πεισματικά να στηρίζουμε την υγεία, την αγάπη και την αλληλεγγύη. Καλή κι ευλογημένη Χρονιά!

Μετά τιμής και αγάπης

Σταυρούλα Δεκούλου

15 σχόλια:

  1. Γεμάτη λυρικότητα και μουσική!
    Έχεις την τέχνη να στήνεις χορό, Σταυρούλα μου, όχι απλά ποίηση! Και τι κλείσιμο!
    Σε ευχαριστώ για όλα!
    Καλή χρονιά να έχεις, ομορφιά μου!
    Γεμάτη υγεία και δημιουργικότητα!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αγαπημένο μου πλάσμα. Σε ευχαριστώ πολύ για την όμορφη γιορτή στην περίλαμπρη σάλα της καρδιάς σου. Σε αγαπώ πάντα ♥♥

      Διαγραφή
  2. "Πώς σε λένε; ρώτησα.

    Το πλάσμα με κοίταξε με δυο μάτια φεγγάρια...

    Αγκαλιά, μου ψιθύρισε
    και όλη η πλάση έλαμψε στο άκουσμά της...."

    Πολύ όμορφο τελείωμα, Σταυρούλα μου, στην "Αγκαλιά" σου.
    Το να μιλήσω εγώ ο ταπεινός για την ποίησή σου, θα είναι υπερβολή. Απλά τη διαβάζω, την αφήνω να μ' αγκαλιάσει και να γευτώ το λυρισμό και τα συναισθήματά της.
    Να δώσω και εγώ μια αγκαλιά ευχές για μια χρονιά αντάξια στην καρδιά σου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου για τα καλά σου λόγια. Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι το όνομά σου!

      Διαγραφή
  3. Καποιες φορες,τα ονειρα της ψυχης πραγματοποιουνται απο την ιδια την ψυχη...Αρκει να δινει στο φως,οσα του πρεπουν...Και καποιες φορες,αρκει ενας ανθρωπος,με ψυχη φωτεινη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας και ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο. Δεν βλέπω όνομα... εύχομαι να είστε πάντα καλά.

      Διαγραφή
  4. Σαν Χριστουγεννιάτικο παραμύθι το ένιωσα ✨
    Δυνατές λυρικές εικόνες με υπέροχο κλείσιμο.

    Καλή χρονιά να έχεις με όσα αγαπάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου καλησπέρα και καλή χρονιά. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιό σου. να είσαι καλά και να έχεις μια υπεροχή χρονιά!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ παραστατικό ποίημα, γεμάτο εικόνες, Σταυρούλα μου! Είναι σαν να βλέπεις σκηνή από ταινία (Χριστουγεννιάτικη, φυσικά)! Μπράβο σου!
    Εύχομαι περάσεις όμορφα την Πρωτοχρονιά, και να έχεις μια υπέροχη νέα χρονιά!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Πίπη μου και καλή χρονιά. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Να είσαι πάντα καλά, με υγεία, αγάπη και κάθε καλό !!

      Διαγραφή
  6. Σταυρούλα μου το αποτύπωμα της "Αγκαλιά" σου ήταν γεμάτο από εικόνες που συγκινούσαν.
    Εχω την αίσθηση ότι οι συμμετοχές όταν διαβάζονται στον δικό τους χώρο, παίρνουν άλλη διάσταση στα μάτια του αναγνώστη.
    Καλή χρονιά να έχεις καλή μου, με υγεία και ότι άλλο εύχεσαι για σένα και την οικογένειά σου. την αγάπη΄ μου χρόνια πολλά!🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ρούλα μου, τα λόγια του καθενός ακούγονται αλλιώς στο σπιτικό του. Σημασία έχει να κερδίζει η αγάπη και η καλή διάθεση. Καλή χρονιά σου εύχομαι και κάθε καλό στο σπιτικό σου ♥

      Διαγραφή
  7. Καλη χρονιά με υγεία και αγάπη Σταυρούλα μου! Και πολλές, αληθινές αγκαλιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αγαπημένο μου πλάσμα. Καλή χρονιά με αγάπη πολλή. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Εύχομαι να ξεπληρώσουμε κάθε αγκαλιά που χρωστάμε μέχρι σήμερα. Σε φιλώ ♥

      Διαγραφή