Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Παρασκευή 10 Μαΐου 2019

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ~ ΣΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΙΒΙΣΚΟΥ



Εκλεκτοί μου φίλοι και συνοδοιπόροι,
την Κυριακή 12 Μαΐου,
ημέρα της μητέρας και των νοσηλευτών
θα έχω τη χαρά και την τιμή να σας υποδεχτώ στην Εταιρεία Ελλήνων Λογοτεχνών
και να σας φιλέψω τους σκαριφισμούς της ψυχής μου.
Διπλή γιορτή για μένα, ως μητέρα και νοσηλεύτρια και το καλύτερό μου δώρο
η παρουσία σας.

Σας ευχαριστώ από καρδιάς.
Καλώς να ανταμωσουμε.

Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου

11 σχόλια:

  1. Καλοτάξιδο το βιβλίο σου, Σταυρούλα μου. Έχω βάφτιση και δεν μπορώ να έρθω, όμως σου εύχομαι τα καλύτερα. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη μου Μια, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Έχω τη μολυβοθηκη που πρόσφερες για το παζάρι στο σπίτι και κάθε μέρα σου λέω καλημέρα 🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σταυρουλα μου μακαρι να μπορουσα να βρισκομουμν εκει μα απο Κρητη ειναι πολύ δυσκολο ..ομως θα στηλω τις ευχες μου απο καρδιας να ειναι καλοταξιδος ο Αστερισμός του Ιβίσκου σου ..στο παρθενικο του ταξιδι να βρει απανεμα λιμανια και ανοιχτες καρδιες να το υποδεχτουν φιλη μου.. καλη σου επιτυχια ..την αγαπη μου ..φιλιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλακι μου αγαπημένο, και τι δεν θα έδινα να ήμουν εγώ στην όμορφη Κρήτη μας. Σε φιλώ με αγάπη πολλή και σε ευχαριστώ πολύ για την αγάπη και τις ευχές σου 🌷💕

      Διαγραφή
  4. Καλή επιτυχία στην νέα σου δημιουργία Σταυρούλα!
    Να βρει την ανταπόκριση που της αξίζει.
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς. Την αγάπη μου σου στέλνω 🌷

      Διαγραφή
  5. Ήρθα να αφήσω ευχές για την παρουσίαση του νέου σου βιβλίου!
    Καλοτάξιδο θα είναι γιατί το αξίζει!
    Πολλά ΑΦιλάκια καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Πολλά πολλά φιλιά και την αγάπη μου 🌷

      Διαγραφή
  6. Σταυρούλα μου για το στίχο σου έχω κατά καιρούς εκφραστεί. Αφειδώλευτο ταλέντο, με πάθος και παλμό που σε συνεπαίρνει. Καλή επιτυχία στην παρουσίαση και καλοτάξιδο το βιβλίο. Το αξίζει!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου. Τα λόγια σου παντα στολίζουν την ψυχή μου μοναδικά. Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγνώμη δεν έγραψα Σωστά το ξαναγράφω: Εγώ θα ερχόμουν Σταυρούλα μου 'Κεινο τον Μάη εξαιρετικός τίτλος του βιβλίου
    ΑπροσμέτρητΑ ποιητικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή