Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

ΨΥΧΗ

Related image


ΨΥΧΗ

Γεννήθηκα  στην απαρχή του χρόνου
και κατοικώ στον πρώτο χτύπο της καρδιάς.
Καθ’ αυγή ενδύομαι όλους τους τόνους του ροδί
και φτερουγίζω στη μαρτυρία κάθε χαμόγελου,
που υπογράφουν τα χείλη.

Τη νύχτα ταξιδεύω στα όνειρα
και ξεδιψώ στην παρηγοριά τους.
Σε καιρούς χαλεπούς, σε μέρη ανήλια και υγρά
με πείσμα και ελπίδα θωρακίζομαι
και τ’ άδικο, ως πρέπει, πολεμώ κι ας ηττάμαι.

Ανάρια κι αόρατη διακρίνω το αύριο
πριν καν γεννηθεί.
Αγέραστη και απέθαντη, πέρα απ’ την ύλη
κάθε φορά, σε άλλο ναό ξεκουράζομαι.
Στο τέλος του δρόμου την πύλη περνώ
φορώντας  μια χιτώνη λευκή
και στο άρμα του ήλιου οδεύω
σμίγοντας με το φως μια ακόμα φορά
ως το επόμενο ταξίδι.

Ψυχή με φωνάζουν κι ας μη με είδαν ποτέ !

Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου
17/5/18

(Photography by Brooke Shaden)

Το παραπάνω ποίημα είναι η ταπεινή μου συμμετοχή, εκτός διαγωνισμού στο 20ο συμπόσιο ποίησης που διοργανώνει η φίλη μας Αριστέα στο μπλογκ της  η ζωή είναι ωραία... 
Εύχομαι καλή διασκέδαση και καλή επιτυχία σε όλους τους φίλους συμμετέχοντες. 

10 σχόλια:

  1. Υπέροχο απλά. Μπράβο Σταυρούλα μου! Πανέμορφοι στίχοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου. Τι χαρά το όμορφο προσωπάκι σου εδώ στο μπλογκ 😊
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ μάτια μου. Να εχεις μια υπέροχη μέρα. Σε φιλώ. 🌹

      Διαγραφή
  2. Την καλησπέρα μου Σταυρούλα μου.
    Στόλισες μια ακόμα φορά την καρδιάς μας με τη γραφή και το ποίημά σου. Να είσαι καλά κορίτσι μου. Σε ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ Γιάννη μου, για την ομορφιά του λόγου σου, που τόσο απλόχερα μου χαρίζεις.
      Καλή σου μέρα !

      Διαγραφή
  3. Πολύ χαρηκα που μετα απο καιρο ηρθες στο αραξοβολι σου να αφήσεις της ψυχης σου τα ομορφα...Σταυρούλα μου να εισαι καλά και να συνεχισεις αυτο που κανεις να γραφεις..!! καλο σου βραδυ φιλακιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ρουλάκι μου. Πόση χαρά μου δίνει που σε βλέπω... είχαμε αντάρες μπόλικες μα ξαστέρωσε λίγο.
      Σε ευχαριστώ για την αγάπη σου. Σε φιλώ γλυκά !

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο Σταυρούλα μου!!
    Είχα καιρό να περάσω κι απόλαυσα την κατάθεση αυτή που με μάγεψε όπως μόνο εσύ ξέρεις να μαγεύεις!
    Φιλιά πολλά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου γλυκιά, σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα όμορφα λόγια σου. Οι τελευταίοι μήνες είναι τόσο κουραστικοί και φτωχοί από χρόνο που τα λόγια των φίλων είναι πραγματική όαση στο ταξίδι που διανυω !
      Σε φιλώ πολύ ❤

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο μάτια μου!
    Πάντα μας μαγεύει η πένα σου!

    Τελικά άλλαξες γνώμη και δεν θέλησες να πάρεις μέρος στο Συμπόσιο;
    Έκανα κάτι ;

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα, ψυχή μου, ποτέ δεν έκανες τίποτα, μα και να είχες κάνει, ποιος το υπολογίζει ανάμεσα στα τόσα καλά, αν τύχει μια κακή στιγμή. Όπως βλέπεις και απο την αργοπορημένη απάντησή μου δυστυχώς δεν έχω καθόλου χρόνο και δεν το θεώρησα σωστό να πάρω μέρος σε ένα δρώμενο που δεν θα μπορώ να τιμήσω τους συμπορευτές μου. Εδώ όμως στο μικρό μου αραξοβόλι μπορώ να τιμήσω εσένα και όσα τόσο απλόχερα μας χαρίζεις χωρίς να προσβάλλω ή να προκαλώ με τηναπουσία μου.
      Σε φιλώ γλυκά και εύχομαι καλή επιτυχία ❤

      Διαγραφή