Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Κυριακή 7 Μαρτίου 2021

Εγώ ειμί Γυνή




Ονείρου άλικη προσμονή σε μανδήλα γυμνής γυναικός συντάσσομαι. Κίβδηλες αλήθειες σε δρόμους χαραγμένους με απάθεια αποτάσσομαι. Ιδεογράμματα κεντημένα στον καμβά της αλήθειας ευωδιάζουν αγιόκλημα. Στήθη γυμνά δακρύζουν ζωή μέσα σε γιασεμιού αθάνατα άνθη. Εγώ ειμί πόθος κρυφός σ' ανείπωτο όνειρο. Ρόδο ολάνθιστο που ξεδιψά στα νερά της ψυχής σου. Αστραπή που τα νέφη ορίζει και γεννά τη βροχή. Εγώ ειμί ... Γυνή! Σταυρούλα Δεκούλου
Στον αστερισμό του Ιβίσκου, εκδόσεις Βεργίνα Βραβείο - Βιβλία της χρονιάς για το 2018
Ομίλου ΕΠΟΚ & Ομίλου Ξάστερον, Κελαινώ

15 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, καλώς όρισες.
      Τι όμορφο αντάμωμα, από μια πολύ αγαπημένη έννοια και εικόνα.
      Είδα και το σπιτικό σου, εκλεκτό.
      Χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πολύχρωμο πορτραίτο με άρωμα γυναίκας και αιώνια θηλυκότητα. Σμιλεμένες στιγμές ευτυχίας, σύμβολο ζωής, αποτύπωμα δεμένο σε μαντήλα. Στον κόμπο ανταμώνουνε η ζωή και ο έρωτας.
    Υπέροχος στίχος Σταυρούλα μου με πάθος συναισθημάτων και ευαισθησία!
    Χρόνια πολλά, Χρόνια καλά! Να είσαι καλά πάντα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ από καρδιάς Αννίκα μου.
      Καλό μήνα, καλή Σαρακοστή να έχουμε!

      Διαγραφή
  3. Θαύμασα άλλη μια φορά την πένα σου Σταυρούλα μου.
    Χρόνια πολλά στη γυναίκα πηγή ζωής, σε σένα που επάξια μας αντιπροσωπεύεις
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι το θυμήθηκα ξανά, ναι το έχω, ναι είναι συγκλονιστικό. Όπως κάθε σου στίχος.
    Την καλησπέρα μου κορίτσι μου. Κράτα τον αγώνα ψηλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το άξιζε το βραβείο, Σταυρουλίνι μου!🌸
    Χρόνια μας πολλά και καλούς μας αγώνες!
    Καλημερούδια και φιλιά 🌺🌷
    Υ.Γ Πολύ ωραία η φωτογραφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετράδι μου ακριβό κάθε που λέω να γυρίσω, το σύμπαν λυσσά... με καθυστέρηση σου στέλνω τα φιλιά μου, αλλά η αγάπη δεδομένη!!

      Διαγραφή
  6. "αστραπή που τα νέφη ορίζει"
    τι υπέροχος στίχος!

    Τι όμορφος τρόπος να γιορτάσει κανείς τη γυναίκα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολέττα μου καλώς όρισες.
      Αργοπορημένο καλωσόρισμα, από καρδιάς όμως, πίστεψέ το!!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχη η έμπνευση σας!!!
    Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ξέρω γιατί σε είχα χάσει τόσο καιρό Σταυρούλα μου άλλαξες το ντεκόρ του χώρου σου και δεν σε εύρισκα; δεν ξέρω...ξέρω όμως ότι διάβασα ένα πανέμορφο στίχο που υμνεί την γυναίκα γεμάτος συναίσθημα και αυτό είναι πάρα πολύ όμορφο!
    Καλό μήνα να έχεις να είσαι καλά Σταυρούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή