Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2020

Απαντοχή






Απόψε θα κόψω τα νήματα
που συγκρατούν τη φορεσιά της ψυχής μου
και θ' αντικρίσω τον κόσμο γυμνή.
Θέλω ν' ακούσω τι έχουν να πουν
σαν δουν τα σημάδια
που χάραξε η αδιαφορία τους.
Να δω αν θα στρέψουν το βλέμμα
από τις κακοφορμισμένες μου πληγές.

Απόψε θα σταθώ ξέντυτη
μπροστά στο φεγγάρι
και θα ντυθώ οδύνη κι απορία
απόγνωση και οργή.
Θα σκίσω το δέρμα που με τυλίγει
και θ' αφήσω τις κλεμμένες στιγμές μου
να τρέξουν στο δρόμο ουρλιάζοντας
να μαρτυρήσουν την προδοσία.

Απόψε θα σου φανερωθώ
και αν αντέξεις τις κραυγές μου
θα σε βαφτίσω απαντοχή
και θα σ' αφήσω να περπατήσεις διπλα μου
κρατώντας μου το χέρι
μέχρι το τέλος του κόσμου.



31/1/20


8 σχόλια:

  1. Είναι ένα αριστούργημα! Μια παθιασμένη κατάθεση ψυχής και σκέψεων. Πραγματικά το αγάπησα Σταύρουλα μου! Εύγε!

    ΥΓ. Καλώς επέστρεψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάκη μου, καλό μήνα, καλώς όρισες στο σπιτικό μου.
      Τι καλά να σας υποδέχομαι εδώ.
      Το ποίημα... αχ το ποίημα είναι μια κραυγή και μια ανάγκη που ίσως αντιπροσωπεύει πολλούς.
      Δυστυχώς στον κοσμο δείχνουμε μόνο τα πανωφόρια της ψυχής μας. Σπάνια να βρεις άνθρωπο να του ξεγυμνωθεις κι αυτος να συνεχίσει να σε κοιτάει...
      Σε φιλω και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Δεν είναι μονάχα των στίχων σου η θέρμη, δεν είναι μονάχα της γραφίδας σου η έκφραση, των ποιημάτων σου η δύναμη και η πλάση. Είναι και έμπνευσή σου σε εικόνες που δένουν με το δημιούργημά σου σε μια σχέση εκπληκτική.
    Καλό μήνα Σταυρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πρώτοι στίχοι πετάχτηκαν ξαφνικά μες στο μυαλό μου χτες το απόγευμα. Ηξερα τι ήθελα να γράψω και τι έψαχνα να το συνοδεύσω.
      Η φωτογραφία αυτή όμως, ηταν και για μενα μια αποκαλυψη.
      Ουτε στα όνειρά μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου.
      Καλο μας μηνα!

      Διαγραφή
  3. Πραγματι αποκαλυπτική και η εικόνα Σταυρούλα μου όπως και η γραφή σου πολύ δυνατός στίχος..
    Να είσαι καλά..!! να περνάς όμορφα με ότι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου γλυκιά, καλημέρα και καλη Κυριακή. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλα σου λόγια και που εισαι εδω. Σε φιλω γλυκα 🌹

      Διαγραφή