Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

Αγαπημένο μου ημερολόγιο



Αθήνα, 25/1/19

Τώρα που βράδιασε
πόσο μακριά φαντάζει η σωτηρία;
Κι αυτή η συννεφιά σαν μουντό σεντόνι
σκεπάζει και πάλι το στερέωμα κρύβοντάς μου τ’ άστρα.
Πάει και αυτή η τελευταία πηγή φωτός.
Ένα κερί τρεμοπαίζει στον τοίχο.
Έχω τόσο ανάγκη να μαρτυρήσει το σμίξιμο των σκιών μας.
Έχω τόσο ανάγκη να αποτυπώσω κάπου την αλήθεια
που δεν τολμώ ν’ αποκαλύψω.
Αυτό το μοίρασμα της ψυχής
που χωρίς να το καταλάβω πέτυχες.
Αυτό το μεθύσι των συναισθημάτων
που ποτέ δεν θα μπορέσω να ξεστομίσω.
Καρτερώ μιαν αυγή να γευτώ τον καφέ στο φιλί σου,
να κλέψω μιαν ανασαιμιά
πριν σε ντύσει απουσία η νέα μέρα.
Θέλω να βρω τη δύναμη να σου πω
πως έχασα το στοίχημα.
Ναι, είχες δίκιο…
Ο έρωτας είναι μόλις ένα γλυκοφτερούγισμα  πιο κει.
Μένει μόνο να σταθείς για μια στιγμή να τον ακούσεις…

 Ηρώ       


Ήταν η συμμετοχή μου στο 18ο Παίζοντας με τις λέξεις που διοργάνωσε η ακριβή μου Μαρία στο μπλογκ της. Ευχαριστώ από καρδιάς όσους στάθηκαν στα λόγια μου. Δείτε τις υπόλοιπες συμμετοχές, αλλά και όσους ξεχώρισαν στην καρδιά των αναγνωστών εδώ!

18 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο Σταυρούλα μου! ''Ο έρωτας είναι μόλις ένα γλυκοφτερούγισμα πιο κει.
    Μένει μόνο να σταθείς για μια στιγμή να τον ακούσεις…'' Τι όμορφοι στίχοι!!
    Φιλάκια πολλά ψυχή μου, να σαι καλά να γράφεις να απολαμβάνουμε εμείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου, πόσο μαγική αυτή μας η αλληλεπίδραση.
      Πόσο στ' αλήθεια μου είχατε λείψει.
      Κι εσύ με αυτά τα μυρωμένα σου λόγια που ξεδιψούν ακόμα και την πιο άνυδρη γη.
      Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ.
      Σε ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου !!!

      Διαγραφή
  2. Ο Έρωτας είναι ναι, ένα γλυκοφτερούγισμα πιο δίπλα μας. Περνάει σιμά μας, μας αγγίζει εκεί που δεν τον προσμένουμε. Φανερώνεται σε στιγμές ανύποπτες εκεί που δεν τον λογίζουμε. Έρχεται ξαφνικά όπως η ριπή του ανέμου να αδειάσει από πάνω μας όλη την ασχήμια, το γκρίζο, το μίζερο. Σιγοφτερουγίζει στα πόδια μας σε φανταστικές εικόνες, πλέκεται μέσα στη φαντασία μας σε ένα παιδικό παιχνίδι κάνοντας γκριμάτσες μπροστά στο πρόσωπό μας.
    Όλα τούτα για να ζήσουμε και νιώσουμε την παρουσία του. Να αφεθούμε στην αύρα του.

    Σταυρούλα μου. Αγάπησα πολύ τούτο σου το ποίημα και το άφησα να δέσει στην ψυχή μου σαν βαρκούλα σε απάνεμο λιμανάκι. Η Επανεμφάνισή σου στα λογοτεχνικά μας δρώμενα προσθέτει την ομορφιά και την καλαισθησία του λόγου σου, τη δύναμη της γραφής σου, το λυρισμό της σκέψης σου.
    Καλώς όρισες και πάλι κοντά μας κορίτσι μου. Με ένα σου υπέροχο ποίημα σαν το χαμόγελό σου.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου καλημέρα. Τι να απαντήσω εγώ σε αυτόν τον ύμνο, σε αυτόν το ποταμό λέξεων που με συγκινούν τόσο πολύ.
      Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου για τη στήριξή σου και την αγάπη σου. Σε ευχαριστώ και για την. Ελουαζ που μας κράτα συντροφιά τις πολύτιμες ώρες τις σιωπής. Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι εσύ καλέ μου φίλε και πλουτιζεις την ψυχή μου!

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια Σταυρούλα μου.
    Μου άρεσε ιδιαίτερα αυτη η πτυχη του έρωτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου καλή ανατολή κορίτσι μου. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το εδώ σου και για τη γνώμη σου. Σου εύχομαι πολλές καλές και δημιουργικές στιγμές να μας χαρίζεις τα ποιητικά διαμαντάκια σου. Σε φιλώ !

      Διαγραφή
  4. Αγαπημένη μου Σταυρούλα, πόσο όμορφοι για ακόμα μια φορά οι στίχοι σου;! Να 'σαι πάντα καλά, να μοιράζεσαι μαζί μας τις εμπνεύσεις σου τις υπέροχες και να συμμετέχεις στα παιχνίδια μας.
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι με τη μοσχοβολιά της άνοιξης, σε ευχαριστώ για τα άνθη της ψυχής σου. Σε ευχαριστώ που σταθηκες στα λόγια μου και τα φώτισες με την αγάπη της ματιάς σου.
      Ολογλυκα σε φιλώ Μαρινάκι μου!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολυ γλυκιά μου φίλη. Την αγάπη μου σου στέλνω. Να έχεις ένα ευλογημένο σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  6. Σταυρούλα μου μεθύσι συναισθημάτων οι στίχοι σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ πάρα πολυ. Να είμαστε καλά να μοιραζομαστε τις στιγμές μας.
      Καλό ξημέρωμα ματιά μου!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια Σταυρούλα μου για την εξαιρετική σου συμμετοχή!
    Για άλλη μια φορά μας συνεπήρες με τους στίχους σου!
    Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ πολύ για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβή μου Μαρία, εγώ σε ευχαριστώ για τη ζέστη φιλοξενία και για τα όσα μαζί καταφέραμε. Έχεις την αγάπη μου και τον σεβασμό μου.
      Με αγάπη πολλή σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. Τώρα σκέφτομαι πως δεν μπορεί παρά να ήταν δικο σου αυτό το ποίημα, όμως, όταν το διάβασα, δεν το υποψιάστηκα, μόνο μαγεύτηκα.
    Μου άρεσε τόοοοο! 😘 Πολλά φιλιά αφήνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Αλεξάνδρα σε ευχαριστώ πολύ πολυ που ήρθες και δροσισες το περιβόλι της ψυχής μου.
      Με αγάπη πολλή σε φιλώ ❤️

      Διαγραφή
  9. "Ο έρωτας είναι μόλις ένα γλυκοφτερούγισμα πιο κει
    Μένει μόνο να σταθείς για μια στιγμή να τον ακούσεις"

    Τι όμορφες σκέψεις που ελκύουν και γοητεύουν τον αναγνώστη, που γίνονται εικόνες που μιλάνε στην ψυχή. Ο έρωτας είναι ένα γλυκοφτερούγισμα και μια μυσταγωγία που μοσχομυρίζει πάθος και όνειρο.
    Κάπου εδώ γύρω στη γειτονιά κι εγώ.. δεν έχω σχέση με τα ποιητικά δρώμενα ωστόσο χαίρομαι που σε ανακάλυψα μέσα από το Homo Universalis.
    Υπέροχο το κείμενο με μια δυνατή γραφή.
    Όταν ο λόγος δουλεύεται με τη σμίλη της ψυχής τότε η δύναμη της γλώσσας πλάθει την πιο όμορφη προσδοκία στο πιο όμορφο συναίσθημα.
    Σ΄ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας.
    Καλό βράδυ..Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Αννίκα μου.
      Εδώ λοιπόν είναι ο πυρήνας της ψυχής μου. Ναι, ένα γλυκοφτετουγισμα ο έρωτας, ένα τρελό μαϊστραλι, ένα πρωτοβροχι σε άνυδρη γη.
      Πολλές φορές γεννιέται εκεί που δεν το περιμενουμε και είναι η αποκάλυψη που σώζει την ψυχή μας.
      Ένα μεγάλο χαμόγελο και μια ευχή για μια υπέροχη Κυριακή!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή