Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Ωκεανέ μου



Ωκεανέ μου, 
μυρωμένη αλμύρα μου, 
σαν τον καιρό ανταμώνω να σου χαράζει το πρόσωπο,
πόσα ακόμα ναυάγια να ευχηθώ να ζήσω
κάθε που η ψυχή μου κάβους λύνει. 
Σαν μετρώ τα κύματα στο βλέμμα σου, 
τις νύχτες ερωτεύομαι τις θύελλες 
και η εικόνα σου φέγγει σαν φάρος 
στης σιωπής τη λησμονιά. 
Δάκρυ μου άγιο, 
κάποτε ζούσα για να φτερουγίζω σιμά στο φως 
που σκόρπιζε ο λύχνος. 
Μα τα φτερά μου κάηκαν 
κι η στάχτη τους σκορπίστηκε στα πέλαγα 
που κλείνεις στα δυο χέρια σου. 
Και μιαν αυγή, 
θάλασσα γίνηκα για χάρη σου εγώ, 
να μ' αρμενίζεις στ' άπειρο. 

Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου 

Επαινος ποίησης, 15ος Λογοτεχνικός Διαγωνισμός ΕΤΕΠ Κερατσινιου 2015

Ο πίνακας Ωκεανέ μου, που συνοδεύει το ποίημα είναι έργο της φίλης μου και εξαίρετης ζωγράφου Φωτεινής Παππά, η οποία τον δημιούργησε εμπνευσμένη από το ποίημα. ΄Άλλα έργα της ζωγράφου, η οποία έχει κοσμήσει τα εξώφυλλα πολλών ποιητικών συλλογών, μπορείτε να δείτε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook.


Το παρόν ποίημα φιλοξενήθηκε επίσης στο Τεύχος 24-25 του περιοδικού ΠΝΟΕΣ ΛΟΓΟΥ & ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2016








4 σχόλια:

  1. Ο εξαίσιος Ωκεανός σου, μαζί με τις νυφάδες που πέφτουν (εδώ)
    με ταξίδεψαν σε εικόνες πρωτόγνωρες Σταυρούλα μου! Και φυσικά
    θερμά συγχαρητήρια για ένα ακόμα βραβείο! Καλό σου μήνα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλη σου μέρα Πετράδι μου.
      Είπα να χιονίσει λίγο εδώ, που δεν θα κρυώνει κανείς :)
      Σε ευχαριστώ πολύ για το μπράβο σου, τ' αγαπώ !!!
      Καλή Κυριακή κορίτσι μου ...ολόγλυκα φιλιά ❤

      Διαγραφή
  2. Θερμά συγχαρητήρια! Είναι υπέροχο, γεμάτο εικόνες.
    Φιλιά πολλά, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Κυριακή να έχεις Έλλη μου, σε ευχαριστω πολύ !!!
      Εγώ πάλι ζήλεψα το φαντασματάκι ! Τι ψέματα να πώ;
      Φιλιά γλυκά !!!

      Διαγραφή