Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Σκαριφισμός του παρόντος





Στα χνάρια του σήμερα κιοτεύει η χαρά 

και η ζωή ενδεδυμένη την ανέχεια 

αλυχτά στης θλίψης το σύθαμπο.

Στου ορίζοντα την άκρη 

στέκει το μέλλον απροσπέλαστο

στολισμένο με τ’ αγκάθινο της απώλειας στεφάνι. 

Βήματα αργόσυρτα, βαριά ...

σε στέρφα γη πώς να φυτρώσ’ η ελπίδα 

σαν τ’αύριο ψυχορρραγεί στα παρασκήνια.

Σε θολερά μονοπάτια χάνεται τ’όνειρο 

κι αντριεύει ο μισεμός.

Πύρινο το δάκρυ τ’αποχωρισμού, 

σε μαντήλι λευκό σφουγγίζει η μάνα τ’αντίο.

Θάλασσες σκοτεινές, γιομάτες θάνατο. 

Στης Σκύλας τα στενά προσκρούει η διαφυγή, 

στης Χάρυβδης τ’απόνερα ναυαγεί η ειρήνη. 

Σ’ ορφανά ακρογιάλια άγγελοι νιογέννητοι

ανοίγουν τα φτερά τους, της ζωής εξόριστοι.

Στα χείλη ξεψυχά το χαμόγελο, στο στόμα πικρό το φιλί 

κι αντί για φίλεμα, γλυκό τριαντάφυλλο, 

οδύνη σε κεράσανε λαέ μου. 

Φτωχή μου γενιά, τον εαυτό σου πού απώλεσες ; 

Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου 

Β' Βραβείο ποίησης στον 16 Διεθνή Λογοτεχνικό Διαγωνισμό με θέμμα
ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ ΤΗΣ ΑΝΕΧΕΙΑΣ 




15 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια κορίτσι μου....! σε καμαρώνουμε σιωπηρά και διακριτικά στους όμορφους αυτούς δρόμους σου. Να τους πορεύεσαι πάντα με έμπνευση, δημιουργία και προσφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα γλυκαίνεις τις στιγμές της χαράς μου καλέ μου φίλε. Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ. Σε φιλώ !

      Διαγραφή
  2. Αντριεύει ο χωρισμός... μέσα μας κι έξω...
    Συγχαρητήρια, Σταυρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια σε σένα Αλεξάνδρα μου για όσα προσφέρετε σε όσους το έχουν ανάγκη. Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια Σταυρούλα, επίκαιρο και... πικρό. Όπως τα επίκαιρα όλα σε τούτον τον τόπο, δυστυχώς!
    Πάντα επιτυχίες και δημιουργία σου εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου! Τι καλά να σε βλέπω να κυκλοφορείς στους λογισμούς μου. Έλειψες !!!!!

      Διαγραφή
  4. Θάμπωσαν τα μάτια μου Σταυρούλα μου .. πόσο επίκαιρο ..με πόση ευαισθησία αφήνεις ανεξίτηλα τα στίγματα της ανέχειας !! Συγχαρητήρια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου ακριβή!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ που στέκεσαι στα λόγια μου. Μου δίνεις μεγάλη χαρά. Καλή Κυριακή μάτια μου!

      Διαγραφή
  5. Πως να μη βραβευτεί αυτό το αριστούργημα;;;
    Πολλά συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου. Πολύ πολύ σε ευχαριστώ για τη χαρά που μου δινεις με τα λόγια σου !
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  6. Πραγματικά είναι αριστούργημα! Θερμά συγχαρητήρια κορίτσι μου και πάντα επιτυχίες και διακρίσεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου. Χάθηκα τώρα τελευταία και μου λείπετε. Είναι που στα τρια παιδιά και το σπίτι προστέθηκε και η δουλειά. Θα έρθω να σας διαβάσω όμως!
      Σε φιλώ με αγάπη !

      Διαγραφή
  7. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn với website anthaison.vn chuyên sản phẩm máy đưa võng hay máy đưa võng tự động tốt cho bé là địa chỉ bán máy đưa võng giá rẻ tại TP.HCM và giúp bạn tìm máy đưa võng loại nào tốt hiện nay.

    ΑπάντησηΔιαγραφή