Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Σαν χαθώ

Σαν χαθώ, θέλω να γίνω γιασεμί, 
να ξεδιψώ στις άκρες των ματιών σου.
Κρίνο να γίνω, να σου μαρτυρώ 
κάθε που η πασχαλιά σιμώνει.
Να με διαλέγεις, να με γλυκοφιλάς 
και να με αποθέτεις σιμά στην κλίνη του Ενός,
σαν τραγουδούν το ρέκβιεμ της θυσίας Του,
γλυκό χαμό στα χέρια σου να γεύομαι.

Να γίνω δρόσος της νυχτιάς 
να σου φιλώ τα χείλη κάθε πύρινο Αύγουστο. 
Αραξοβόλι λιαδερό, 
να στεγνώνεις την αλμύρα στα γένια σου, 
κάθε που απανεμίζεις 
από τα τόσα της ψυχής ταξίδια. 
Μια πεταλούδα στο ρόδο απάνω , 
εκειό το άλικο, που πιότερο αγαπάς. 

Μα...
σαν χαθώ, αγαπημένε μου, 
τίποτα απ' όλα αυτά ποτέ, 
δεν θα μπορέσω εγώ να γίνω.
Σκόνη στον άνεμο, χώμα στη γη θα 'μαι πια,
που ίσως κάποτε μ' ένα σου δάκρυ ξεδιψάσει 
και μια ψυχή, 
που ίσως μ' ένα σου λυγμό αναπαυτεί. 
Κι ένα πάραπονο κρυφό, 
που όλα αυτά ποτέ δεν έμαθες 
και ούτε θα μπορέσω πλέον να σου πω.

Ανείπωτα θα μείνουν... 


Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου

11/12/14

6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο όπως όλα της Σταυρούλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελένη μου. Η ματιά σου πάντα μια ζεστή αγκαλιά για μένα !!

      Διαγραφή
  2. Κι είναι τόσο κρίμα να μένουν αυτά τα λόγια ανείπωτα...
    Πραγματικά, υπέροχο!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννα μου...έναν ουρανό φιλιά σου στέλνω κι εγώ <3
      Σε ευχαριστώ πολύ !

      Διαγραφή
  3. Σταυρούλα μου, δεν έχω λόγια...
    Κάθε φορά πας την έμπνευση σου ένα σκαλί παραπάνω..
    Να είσαι καλά και καλό ξημέρωμα :) (η εικόνα φοβερή!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Πετρούλα μου :)
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου... με αγάπη τα υποδέχομαι και περισσή χαρά !!
      Σε φιλώ !

      Διαγραφή