Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015

Μούσα



ΜΟΥΣΑ

Σε άδειο φόντο, λόγια στο βρόντο 
πέταξες
Μούσα σου, με έλεγες, και όμως 
έφυγες.

Ψυχή κομμάτια, θλιμμένα μάτια,
φτάνω στα όρια
να μεγαλώνω χωρίς εσένα
στα περιθώρια.

Φτωχή καρδιά μου, αργοπεθαίνεις 
στα χαρακώματα
Νύχτες με πάθος που ξεθωριάζουν
τα ξημερώματα.

Έμεινες μόνος, κοίτα η ζωή 
πώς τα γυρίζει 
κι η μοναξιά σου στα παρασκήνια 
σιγοσφυρίζει.

Γυρίζεις τώρα, μετανιωμένος
Μούσα μου, λες 
Μα έχω φύγει, ζω πια στο σήμερα 
Κι είσαι το χτες

Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου
28/12/15

MUSE

In empty background, you throw words 
that meant to be ignored.
You used to called me, your Muse, 
but still you’ re gone. 

My soul in pieces, my eyes filled with sorrow
I reach the limits 
while growing older without you 
in the margins. 

My poor heart, dying 
in the trenches. 
Nights full of passion that fade 
at dawn .

You ‘re left alone, see how life 
turns all around ?
And your loneliness , is now whistling quietly 
at the backstage.

Now your back full of regret 
calling me my Muse once again 
but I’m gone, living my present 
and you ‘re just the past. 


Stavroula Dekoulou Papadimitriou 

2/16/14

4 σχόλια:

  1. Υπέροχο! :)))
    Καλημέρα και χρόνια πολλά Σταυρούλα μου!
    Τις λες;
    Θα λάβεις μέρος στο Συμπόσιο Ποίησης;

    http://princess-airis.blogspot.gr/2015/12/10-anniversary.html

    Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά ψυχή μου. Ε, αφού έφερες την πρόσκληση ως εδώ πώς να σου αρνηθώ :)
      Χαρά μου θα είναι!

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετική έμπνευση, Σταυρούλα. Μακάρι και ν΄ακούσουμε σύντομα την μελωδία του, να ξετυλίγεται χρυσοκέντητη.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Χρήστο μου. Σε ευχαριστώ πολύ. Λες να φτιαξουμε πάλι τραγούδι; Προς το παρόν ετοιμάζεται ένα άλλο !!

      Διαγραφή