Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

Αερικό



Κάθε που γεννιέται το φως στης αυγής τ' ακροδάχτυλα,
λαχτάρα αναβλύζει στ' άλικα χείλη της.
Τα μαλλιά της λουσμένα στου δυόσμου το δάκρυ, 
χτενίζει, με του ηλιάτορα την πυρφόρο ρομφαία
κι αφήνεται...
βορά στων ανέμων το φύσημα,
ρανίδα στης βροχής τη μαρτυρία,
αστραπή στων νεφών τ' άγριο σμίξιμο.

Κάθε που κιοτεύει το φως στ' ουρανού τη μετώπη
μια σελήνη φανερώνει στο δεξί της το στήθος
και τ' άστρα προστρέχουν να φωτίσουν τα χνάρια της
στης νύχτας τ' ανάμεσα
κι αφήνεται...
σ' ανείπωτα όνειρα κρυφή ερωμένη,
σε ποίημα ατελεύτητο ο εκλιπών στίχος,
λυγμός που ελλοχεύει στης ψυχής τ' άγνωστα βάθη

Κι αν θαρρείς πως την γνώρισες
μήτε τ' αντιφέγγισμά της ακόμα δεν αντίκρισες.

Τ' αερικά δεν έχουν αντανάκλαση...
Θυμάσαι;

Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου
19/2/17




27 σχόλια:

  1. Πόσο υπέροχο Σταυρούλα μου. Ειδικά οι τελευταίοι σου στίχοι ξεχώρισαν για μένα. Είναι μαγευτικοί! Σου στέλνω μεγάλο φιλί! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Μαρινάκι μου.
      Καλή εβδομάδα να έχεις.
      Της καληνύχτας τα φιλια σου στέλνω 💕

      Διαγραφή
  2. ''Τα αερικά δεν έχουν αντανάκλαση''!!!
    Υπέροχο!
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μελαχρινάκι μου. Σε ευχαριστώ πολύ! Καλή εβδομάδα να εχεις!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο το αερικό σου Σταυρούλα μου...πολύ το αγάπησα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αγαπημένη μου Μαρία. Σε ευχαριστώ πολύ ψυχή μου. Μέσα στη βδομάδα τα ποιήματα πάνε για τους προλόγους. Μόλις μπουν στο πιεστήριο θα κάνω ανάρτηση.Να είσαι έτοιμη χίχι 💕

      Διαγραφή
  4. Σταυρούλα μου προσμετρώ τους στίχους σου, καταγράφω τις εικόνες σου, βουλιάζω στον ειρμό σου.
    Ακόμα μια δημιουργία σου από αυτές που μας τυλίγουν ομορφιά και σκέψη.
    Καλή βδομάδα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ προσμετρω τις στιγμές που θα με διαβάσεις καλέ μου φίλε. Την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  5. Μαγικό ψυχή μου! Γεννιούνται οι στίχοι σου και συναρπάζουν, όπως το φως απ' τα ακροδάχτυλα του αερικού σου! Τι ταξίδι και αυτό μέσα από τους στίχους σου, κάθε φορά....
    Καλησπέρα μούσα της παρέας μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aννούλα της ψυχής μου. Σε ευχαριστώ πολύ καρδούλα μου. Ολόγλυκα φιλιά σου στέλνω !

      Διαγραφή
  6. ✿ Τα αερικά δεν έχουν αντανάκλαση,
    οι στίχοι σου όμως, αντανακλούν στην καρδιά...✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετράδι μου, σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Της καληνύχτας τα φιλιά! 💗

      Διαγραφή
  7. Πόσο όμορφο, Σταυρούλα μου... μπράβο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αντανάκλαση των στίχων σου στις ψυχές μας !!! Με το καλό η πρώτη σου ποιητική συλλογή !!!
    Σε φιλώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου. Θα σας ενημερώσω όλους εγκαίρως!
      Την αγάπη μου !

      Διαγραφή
  9. Πολύτιμοι οι στίχοι σου Σταυρούλα μου. Νιώθω πως κρύβουν κι ένα κομμάτι της ψυχής σου. Με το καλό να'ρθει και η έντυπη συλλογή σου, κάθε επιτυχία εύχομαι γιατί την αξίζεις πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντρέπομαι, Μαρία μου, βλέποντας το αναπάντητο σχόλιο που έκανες τον Φλεβαρη. Συμπάθα με, μα η δουλειά και οι υποχρεώσεις με κατέβαλαν. Σε ευχαριστώ από καρδιάς που ήρθες κι άφησες εδώ τα πολύτιμα λογια σου. Την αγάπη μου και καλό σου Σαββατοκύριακο !

      Διαγραφή
  10. Καθηλωτικό!!!
    Θα σταθώ και στην επιλογή της υπέροχης εικόνας, που από μόνη της είναι πηγή έμπνευσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Μάη, Πέτρο μου!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς !
      θα περάσω για ενημέρωση :)

      Διαγραφή
  11. Υπέροχο όπως όλα!!Θα στολίσει την κοινότητα καλή εβδομάδα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκύτατη Μαίρη μου.
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς, όμως δεν ανηκω πια στην κοινότητα.
      Αποχώρησα.
      Την αγάπη μου σου στέλνω !

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Βούλα μου, καλή σου μέρα.
      Ναι, το αγαπώ πολύ τούτο το στοιχειό που περιγράφω
      Σε ευχαριστώ πολύ που στολισες το αραξοβολι μου με τον ερχομό σου.
      Μόλις βρήκα κι εγώ το ποιητικό σου ακρογιάλι.
      Περίμενέ κι εμένα.
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  13. Καταπληκτικό πραγματικά! Έχεις το δικό σου μοναδικό ύφος που ξεχωρίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή