Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016




Κάθε που ναυαγεί ένα όνειρο


τα χρώματα ηττημένα υποχωρούν

απ’ τις στιγμές της ζωής.

Το γκρίζο στέφεται της θλίψης αέναος Άρχων

κι η Άνοιξη αργεί.


Ήταν η συμμετοχή μου στο δρώμενο 25 λέξεις #6 που φιλοξένησε η Μαρία Νικολάου στο Κείμενο. 
Ευχαριστώ από καρδιάς όσους σταθήκατε στα λόγια μου,
και τη Μαρία Νικολάου για το εξαίρετο της διοργάνωσης.

15 σχόλια:

  1. Όμορφο, μελαγχολικό μεν αλλά όταν ναυαγεί ένα όνειρο ακριβώς αυτό συμβαίνει.
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου.
    Καλησπέρα Σταυρούλα μου με πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αννούλα μου. Ετσι νιώθω κι εγώ, γι' αυτό και τούτη η θλιμμένη γραφή. Σε ευχαριστώ πολύ ψυχή μου. Γλυκά φιλώ σε !

      Διαγραφή
  2. 25 λέξεις ήταν αρκετές για να περιγράψουν την ψυχική διάθεση όλων μας.. Τα φιλιά μου Σταυρούλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δικά μου φιλιά Πετράδι μου....πού θα πάει ; Θα τ'αναστήσουμε τα όνειρα και θα χρωματίσουμε τον κόσμο από την αρχή !

      Διαγραφή
  3. Συγκλονιστικός ο στίχος για τα όνειρα και τα χρώματα! Γιατί τον πιστεύω, γιατί ταιριάζει τόσο με τη φωτό! Και το ρήμα στο τέλος μιλάει για όλα τα ναυαγισμένα μας όνειρα με φοβερή απλότητα.
    Καλή συνέχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου βράδυ Αλεξάνδρα ! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λόγια σου, μαρτύρησαν όσα κι εγώ νιώθω !

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο Σταυρούλα μου!
    Καλή συνέχεια στις 25 Λέξεις μας!
    Φιλάκια πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη συνέχεια σε όλες τις όμορφες πένες που κοσμούν την παρέα μας !!!

      Διαγραφή
  5. Έχεις αυτή τη θλίψη που με αγγίζει. Πολύ όμορφο, το νιώθεις, σε ακουμπάει, σε αγκαλιάζει. Πάντα όμορφες εμπνεύσεις. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπάνια μπορώ να γράψω διαφορετικά, Γιάννη !
      Θαρρείς και οι λέξεις δεν γράφονται σαν είναι φωτεινές ...καλή ανατολή να έχεις !
      Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ !

      Διαγραφή
  6. Οπως παντα καθε λεξη επιλεγμενη προσεκτικα για να βρει στοχο κεντρο!
    Καλησπερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Πεταλούδα μου ! Καλό τριήμερο σου εύχομαι !!
      Ο λόγος σου πάντα ηδύς ... χίλια ευχαριστώ !

      Διαγραφή
  7. ΄΄Η Άνοιξη αργεί΄΄ να έρθει στις καρδιές των ανθρώπων καλή μου πως να διαφωνήσω και να μην ταυτιστώ συναισθηματικά με τις λέξεις σου !!
    Καλό τριήμερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νικόλ μου, αργεί σαν που λέω και λες... μα πάντα ελπίζω πως θα έρθει. Πολλά φιλιά και χρόνια πολλά !

      Διαγραφή
  8. Είναι να μην αργει η Ανοιξη Στραυρουλα μου με τόσα που συμβαινουν γυρω μας; Ομως σόρυ φιλη μου δεν θελω να στεκομαι στα γκρίζα...η ελπίδα που ποτε δεν χάνεται θα την αφησει να ερθει.!!! πολύ ομορφο το όλιγολεκτο σου..λεξεις βαλμενες εκει που πρέπει να είναι...!!! να είσαι καλα φιλη μου και να περνας ακομα καλύτερα..φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή