Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019




Αλάργεψε η άνοιξη
στις ερημιές του κόσμου
και το κλειδί της πεθυμιάς
στης  λήθης το  πηγάδι
το πέταξαν οι κοπελιές
του Κλήδωνα να 'ναι τάμα. 



Ήταν η συμμετοχή μου στις 25 λέξεις #12, με αφορμή την εξαιρετική φωτογραφία 
της Μαρίας Νικολάου
που διοργάνωσε για μια ακόμη φορά με άριστο τρόπο στο μπλόγκ της, Το κείμενο

Ευχαριστώ από καρδιάς την οικοδέσποινα για την τιμή της φιλοξενίας και όλους τους συμμετέχοντες και τους αναγνώστες που στάθηκαν για μια στιγμή παραπάνω στα λόγια μου. 

Με εκτίμηση, 

Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου





30 σχόλια:

  1. Μπράβο φίλη μου!!!
    Σ'ευχαριστώ πολύ για την τιμή της συμμετοχής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, εγώ σε ευχαριστώ για την έμπνευση και τη φιλοξενία. Καλές διαδρομές σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  2. Θερμά συγχαρητήρια Σταυρούλα μου, για την εξαίρετη -όπως πάντα- συμμετοχή σου!
    Δικαίως...
    Καλή συνέχεια στις εμπνεύσεις σου!
    Την αγάπη μου πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ξεχωριστή μου Βαρβάρα. Ξέρεις πως σε εχω μέσα στην καρδιά μου. Με αγάπη πολλή σε φιλώ ❤️

      Διαγραφή
  3. Η ομορφιά των στίχων ζωγραφισμένη με αρμονία, δεξιοτεχνία και φυσικότητα που δίνουν ένα ευχάριστο συναίσθημα. Εικόνες γεμάτες χρώμα μιας παράδοσης με ρίζες γερές για της τύχης τα μελλούμενα.
    Ταξιδεύει η μνήμη στις φωτιές τ' Αϊ-Γιαννιού και στου Κλήδωνα τους χρησμούς του έρωτα.
    Σταυρούλα συγχαρητήρια. Το λάτρεψα.
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Αννίκα μου, κι εγώ έτσι ένιωσα σαν άρχισε να σχηματιζεται μπροστά μου. Μοσχοβολησε ο τόπος απ τις φωτιές του Αι Γιάννη κι άκουγα τα κορίτσια να πηδουν και να γελάνε πάνω από τις φλόγες.
      Σε ευχαριστώ πολύ που κοιτάς μέσα στην ψυχή μου 🌷

      Διαγραφή
  4. Το λάτρεψα, το ψήφισα, το απόλαυσα. Συγχαρητήρια Σταυρούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου γλυκό εσύ σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!
      Το μπράβο των φίλων όταν δεν ξέρουν μάλιστα πως πίσω από αυτό που κοιτούν είμαστε εμείς μέτρα δίπλα.
      Δίπλα φιλώ σε κι εγω!

      Διαγραφή
  5. Πόσο όμορφο!!! Με 25 λέξεις τόση ομορφιά! Πώς να μη σταθεί κανείς στα λόγια σου Σταυρούλα μου αγαπημένη! Με ταξίδεψες σε αναμνήσεις ντύνοντας την εικόνα με τόση τρυφερότητα και νοσταλγία, που μίλησες κατευθείαν στην ψυχή μου!
    Πολλά πολλά συγχαρητήρια!
    Σε φιλώ γλυκά, φίλη!
    Καλή σου εβδομάδα!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Μαρίνα, να ξερες πώς ακούγεται τ'αλαφροπάτημά σου σαν έρχεσαι κατά δω. Σε ευχαριστώ πολύ όμορφη φίλη μου για τα καλά σου λογια' σαν φυλαχτό τα κρατώ!!

      Διαγραφή
  6. Εξαιρετικό Σταυρούλα μου!
    Μπράβο σου!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου, καλώς ήρθες κορίτσι μου στο σπιτικό μου.
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε.
      Πολλά φιλιά σου στέλνω κι εγω!

      Διαγραφή
  7. Αχ Σταυρούλα !μία ακόμα λυρική ποιητική σου έκρηξη. Από αυτές που γνωρίζουμε να μας αγκαλιάζουν στους στίχους τους και να μας ταξιδεύουν σε στοχασμούς και εικόνες.
    Υπέροχο κορίτσι μου. Συγχαρητήρια για την διάκρισή σου.
    Να χαιρόμαστε να είσαι κοντά μας να απολαμβάνουμε τη σκέψη και δημιουργία σου.
    Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου αγαπημένε, σαν τι άλλο είναι οι στίχοι πάρα νήματα που άλλοτε γίνονται δεσμά να μας κρατήσουν κι άλλοτε πλέκουν μια ζεστή αγκαλιά να μας φορέσουν.
      Τη ζωή στους στίχους τη δίνει ο αναγνώστης. Αυτός είναι η πνοή που κάνει το άψυχο σώμα να χτυπά.
      Ως εκ τούτου εγώ σας ευχαριστώ για τη ζωή που χαρίζετε στα λόγια μου και σε μένα.
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  8. Σταυρούλα μου, πολλά συγχαρητήρια για την διάκριση σου κι ακόμα περισσότερα για την έμπνευση σου!
    Μας μάγεψες!
    Να 'σαι πάντα καλά, να δίνεις την δική σου πινελιά στα δρώμενα μας.
    Φιλί γλυκό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολυ Μαρινάκι μου. Κι εσείς με ταξιδεψατε με της ψυχής σας τους στίχους.
      Σε ευχαριστώ πολύ που ήρθες και μοσχοβολησε το αραξοβόλι μου ροδόνερο. Σε φιλώ πολύ 🌷

      Διαγραφή
  9. Κλήδωνας... Παιδικές θύμισες πλημύρισαν το μυαλό μου βλέποντας σήμερα το ποίημα σου. Τόσο λιτά υπέροχο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένε μου. Είδες πόσο όμορφα είναι να ανταμωνουμε εδώ; Χαίρομαι που σου άρεσε. Ξέρεις πόσο αγαπώ τη γνώμη σου.
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  10. η συμμετοχή σου Σταυρούλα δεν ήταν στις επιλογές μου γιατί αγνοούσα ( η αδαής) το έθιμο του Κλήδονα. Όταν όμως διάβασα για το έθιμο αυτό, μαγεύτηκα από την αθωότητα των παλιών χρόνων που φαίνεται έντονα στις παραδόσεις και τη λαογραφία μας. Συγχαρητήρια για το εξαίρετο πάντρεμα της ερημιάς της φωτό με τα ήθη κι έθιμα της χώρας μας, συγχαρητήρια γι΄αυτή τη λυρικότατη σύλληψη και για την κατάταξή του στο δρώμενο της Μαρίας μας.
    Πάντα εμπνευσμένη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννέτακι μου.
      Εγώ πάλι γοητεύτηκα με τη δική σου. Με πυροβόλησε ανάμεσα στα μάτια Πώς να την προσπεράσω.
      Σε φιλώ πολύ Καλη ανατολη 🌞

      Διαγραφή
    2. Ούτε εγώ ήξερα για το έθιμο αυτό. :/
      Λάτρεψα τη πρωτοτυπία του και θαύμασα το πού και πώς έτρεξε το μυαλό κι η έμπνευσή σου στη θέαση τούτης της φωτογραφίας. Δικαίως πρώτευσες και μπράβο σου, Σταυρούλα μου.

      Διαγραφή
    3. Αναστασία μου, κρυφτηκες κάτω από την Αννέτα γλυκιά μου !!
      Κορίτσι μου γλυκο εγώ αυτό το έθιμο το γνωρίζω από μικρή κι ας μην συμμετείχα ποτέ γιατί όταν πια μεγάλωσα είχε ήδη σταματήσει να τελείται.
      Δεν ξερω αν δικαίως ή αδίκως πρώτευσα... δεν μου έχει ξανασυμβεί στη μπλογκογειτονιά... χαίρομαι όμως που σας άρεσε.. πολύ χαίρομαι όμως !
      Σε φιλώ πολύ. Καλή σου μέρα !

      Διαγραφή
  11. Τα συγχαρητηρια μου και απο εδω Σταυρούλα μου για την πρωτια σου που ηταν και μια απο τις επιλογες μου αλλωστε.. εδωσες οπως λεει η Μαρινα πιο πανω το δικο σου στιγμα ..
    παντα ομορφες εμπνευσεις ευχομαι .. καλο σου Βραδυ φιλακιααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλακι μου πόσο χαίρομαι που τα λόγια μου σου χαμογέλασαν.
      Σου χαμογελώ κι εγώ πολυ και σε ευχαριστώ που για τα γλυκά σου λόγια. Καλό ξημέρωμα 🌷

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια Σταυρούλα μου!!!
    Υπέροχη συμμετοχή και θαυμαστές οι λέξεις σου!

    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κική μου !!
      Εγώ πάντως το "Διαιρούμαι" σου το ζήλεψα όσο τίποτα !!
      Σε φιλώ !

      Διαγραφή
  13. Εξαιρετικοί οι στίχοι και η φωτογραφία απόλυτα αντιπροσωπευτική!
    Καλή και εμπνευσμένη συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ από καρδιάς για το εδώ σας και το μπραβο σας !
      Καλό σας βράδυ.

      Διαγραφή
  14. "Έμπαινε και γοήτευε" (παμπάλαιη έκφραση!), Σταυρούλα γλυκιά!
    Η Μαρία έβαλε τον καμβά, κι εσύ τον κέντησες! Συγχαρητήρια!🌺
    Πολλά φιλιά και καλή Κυριακή🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πέτρα μου.
      Φιλιά πολλά σου στέλνω.
      Καλή ανατολή !
      🌺🌷

      Διαγραφή