Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

Απουσία...

Σχετική εικόνα


Ήσουνα έρωτας...
κρυστάλλινο νερό πηγής που ξεδιψούσα'
ζεστό μαϊστράλι που στο λαιμό μου απάγκιαζε'
λάγνο μενεξεδί στο βύθισμα του ήλιου κάθε δειλινο.

Ήσουνα χάδι...
ακράγγισμα δισταχτικό στ΄ Αποσπερίτη την ώρα'
μοσχοβολιά βασιλικού στου κόρφου το φανέρωμα'
κανέλλα και γαρύφαλο στ' αέρινο φιλί μου.

Ήσουν λαχτάρα...
γλυκό τριαντάφυλλο που μούδιαζε τα χείλη'
γιασεμί και γαρδένια στο παραθύρι της ψυχής'
φυλαχτό από τίμιο ξύλο, ραμμένο στο λινό νυχτικό.

Ήσουν προσμονή...
σκαρί που περίμενα να φανείς στο αραξοβόλι μου'
ουράνιο τόξο μετά της ψυχής την καταιγίδα'
ανθισμένο γιασεμί μετά τα λευκά του χειμώνα.

- Μα μίσεψες -

και σίγησε η φωνή, 
ξίνησε το γλυκό στο βάζο,
ορφανά από φιλί τα χείλη, 
μαράθηκε ο βασιλικός...

Στη δύση του ήλιου κοιμήθηκες Έρωτας
μα στης αυγής το φανέρωμα ντύθηκες ΑΠΟΥΣΙΑ !

Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου
30/1/19


11 σχόλια:

  1. Πω πω...με συγκλόνισε!!!!Αχ αυτές οι απουσίες πόσο πονούν ακόμη περισσότερο όταν τις "ντύνουμε παρουσίες" έστω για λίγο!
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννουλα μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου. Με συγκινείς. Η αλήθεια είναι πως πολλές φορές ντυνουμε λάθος λάθος επιλογές ... κι αυτό πονάει!
      Φιλί γλυκό 🌷

      Διαγραφή
  2. Ω, πόσο μου άρεσε!

    Φιλιά πολλά Σταυρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Μαρία. Πέρασα υπέροχα στο δρώμενό σου!

      Διαγραφή
  3. "Στη δύση του ήλιου κοιμήθηκες Έρωτας
    μα στης αυγής το φανέρωμα ντύθηκες ΑΠΟΥΣΙΑ !"

    Αχ βρε Σταυρούλα ! Πόση εκφραστική δύναμη έχει ο στίχος σου ! πόση συναισθηματική αναζήτηση κρύβει μέσα στη γραφή σου !

    Αφήνομαι να με παρασύρει όλο αυτό. Η Απουσία λοιπόν ! κάτι που ήσουν, κάποια που ήσουν, και μετά η αλλαγή, το βασίλεμα, η παγωνιά, η ερήμωση.

    Μαγεμένοι στο λόγο σου καλή μου. Σε απολαμβάνουμε.
    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου. Ο λόγος σου πάντα μια αγκαλιά που με κέρνα ζεστασιά και καλοσύνη.
      Να ξέρεις σε αγαπώ πολύ γι αυτό
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  4. ΣταυρούλΑ μου πριν μιλήσω για την ΄΄απουσία΄΄ σου θα ήθελα κάπως να διορθώσω την δική μου απουσία !! ΣΕ παρακολουθώ και σε θαυμάζω !! Φέτος έχω αναλάβει πολλά πράγματα και δεν μπορώ να έχω τη συνέπεια που θα ήθελα !!
    Οι ΄΄απουσίες ΄΄στη ζωή μας πονούν πολύ καλή μου!!ΕΣένα μαγικά το χέρι σου έγραψε και οι λέξεις σου εξιδανικεύουν ακόμα και τον Ερωτα -Άπουσία!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Νικόλ σε ευχαριστώ ολόψυχα για τα καλά σου λόγια. Κι εγω σε θαυμάζω για οσα προσφέρεις και γι αυτό βέβαια δεν έχω και κανένα λόγο να παραπονεθω για την απουσία σου.
      Σε καμαρώνω και σε συγχαίρω. Σε φιλώ με αγάπη πολλή και περιμένω κάποια στιγμή να ανταμωσουμε 🌷

      Διαγραφή
  5. Διάβαζα και αισθανόμουν ένα μολυβένιο βαρίδι στο στήθος και μια ανατριχίλα! Η μουσική συνοδεία έκανε το κείμενο να εισχωρεί στην ψυχή με την άνεση που κυλά το νερό ώσπου κατέκλυζε όλο το σώμα.
    Τιμή μου που αποτέλεσε η ανάρτησή μου το έναυσμα της έμπνευσής σου!
    Σ' ευχαριστώ που μου το είπες, διότι δε συμβαίνει συχνά! Ας μην ξεχνάμε πως είναι πολύ όμορφο να δίνουμε ο ένας στον άλλο έμπνευση και δεν παραμένουμε κλεισμένοι στον μικρόκοσμό μας! Σημαίνει ότι το πνεύμα και η ψυχή είναι υγιή και ανοιχτά στους άλλους! Ας πληγώνει κάποιες φορές αυτό, καθώς εκείνο που λαμβάνουμε είναι ανεκτίμητο και μαγικό!
    Να ζούμε αισθανόμενοι την ζωή μέχρι το τελευταίο κυτταράκι μας! Αυτό είναι το θαύμα!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γλαύκη μου.
      Εγώ χαίρομαι πολύ όταν ένας άνθρωπος με το έργο του, τη στάση ζωής του ή τις δημιουργίες του με εμπνέει και αγαπώ ακόμα πιο πολύ να το λέω.
      Η ποιητική συλλογή που μόλις εξέδωσα είναι αποτέλεσμα αλληλεπίδρασης με ανθρώπους που αγαπώ και συναναστρέφομαι και στιγμές χαράς ή λύπης που μοιράστηκα μαζί τους.
      Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ και σε ευχαριστώ ακόμα μία φορά για την έμπνευση !
      Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη καταθεση ψυχης Σταυρούλα μου ..η γραφη σου με αποσιες ή ΄'οχι μας συνεπερνει καθε φορα που τα βημσατα μας μας φερνουν μεχρι εδω..
    Να εισαι καλα να περνας ομορφα ακομα και στα δυσκολα.. φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή