Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου 2016

Στου φευγιού σου τον ήχο




Φλέβα κυανή, που πάλλεται
στου λαιμού σου το δέλτα,
σιμά σ’ αντάρα που γεννά η φωνή σου
σαν ξυπνάς από τη λησμονιά.
Δυο φύλλα δάφνης σφίγγεις στη φούχτα σου
να κοιμίζεις τα θέλω σου
κάθε που νυχοπατούν στην ικμάδα του νου.
Ραγισμένο σταμνί η λαχτάρα σου
στ’ Αχέρωντα τις όχθες λούζεται ο πόθος.

Κι ύστερα...

Πόσο απ’ τον ίσκιο μου να κρύψω,
να συνεχίσω να λαθεύω στα σημεία
του ειδώλου μου, π’ ακόμα αρνιέμαι. 
Προσκέφαλα στολισμένα με οργή,
κεντημένα με καταιγίδες. 
Παρατηρώ τις στιγμές γύρω μου,
αφουγκράζομαι το φευγιό σου.
Το πιο μακρύ ταξίδι μου, μια νύχτα 
που ήμουν στατική, το χαρτογράφησα.

Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου
29/12/16



12 σχόλια :

  1. Πόσο ταλαντούχα εισαι Σταυρούλα μου!
    Ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Αριάδνη μου, με υγεία και χαρα η κάθε σου μέρα !
      Την αγάπη μου όλη !

      Διαγραφή
  2. Όμορφο όπως πάντα.....! Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα καθηλωτική η γραφή σου, Σταυρούλα!
    Εύχομαι καλή χρονιά, ποιητική, χαρούμενη, δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα, ξεχωριστή μου. Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ. Σου εύχομαι μια ολόγλυκη χρονιά με αγάπη και υγεία !

      Διαγραφή
  4. Το πιο μακρύ ταξίδι μου, μια νύχτα
    που ήμουν στατική, το χαρτογράφησα.

    Πόσο όμορφο!!!
    Αχ Σταυρούλα μου ...ευλογημένη να είσαι πάντα!
    Γράφεις τόσο καθηλωτικά !
    Καλή Πρωτοχρονιά μάτια μου!
    Και μια υπέροχα όμορφη χρονιά εύχομαι!

    Χρόνια πολλά και καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου όμορφο, γλυκιά μου πυργοδέσποινα...
      Σε ευχαριστώ για όσα ταξίδια έγινες αφορμή να κάνω τον χρόνο που μας πέρασε.
      Σου εύχομαι αγάπη και υγεία στο σπιτικό σου.
      Λάμψη και φως στον πύργο σου !

      ♥♥

      Διαγραφή
  5. Πόσο όμορφος χώρος και τι όμορφες σκέψεις!!!
    Πολύ χαίρομαι που με βρήκες, γιατί έτσι μου έδωσες τη δυνατότητα να σε επισκεφτώ.
    Καλή χρονιά, με υγεία και πολλή αγάπη και καλώς σε βρήκα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στο αραξοβόλι μου, κορίτσι μου !
      Μου τραβηξες την προσοχή με την όμορφη γραφή σου
      και με γοήτευσε το καθάριο του χαρακτήρα σου
      και το ασυμβίβαστο του ύφους της γραφής σου.
      Σίγουρα θα τα λέμε... σε φιλώ κι εγώ !
      Καλή κι εμπνευσμένη χρονιά σου ευχομαι !

      Διαγραφή
  6. Αραξοβόλι σωστό ο τόπος σου Σταυρούλα μου. Έριξα άγκυρα στις εικόνες, τα λόγια και τις αλήθειες σου (Προσκέφαλα στολισμένα με οργή...) και σε συγχαίρω για τις ποιητικές σου δημιουργίες!
    Να σου φέρει η νέα χρονιά, ότι αγαπάς και λαχταράς να γίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου. Καλή χρονιά να έχεις. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Κι αν το αραξοβολί είναι ξεχωριστό ....είναι γιατί εσείς προσαράζετε στις όχθες του.
      Σε φιλώ με αγάπη και σου εύχομαι υγεία και χαμόγελα στην κάθε σου μέρα !

      Διαγραφή