Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

Κίβδηλη ούγια


Έτρεχε το υφάδι 
απάνω στου χρόνου το ξέστρατο 
να διαγράψει τα λάθρα σου βήματα.
Μάζευε το στημόνι 
το κιότεμα της μοίρας 
που ατάραχη γελούσε στης σκιές.
Στης οδύνης τ’απόνερα
πνίγηκε η νιογέννητη ελπίδα. 
Σε ουράνιο μετερίζι 
ασάλευτη δακρύζει η ζωή.
Κι εσύ, στερνό μου όνειρο 
που σ’ άγνωρα νερά εχάθης 
σ’ανήλια μέρη ολιγωρείς 
κι εκ των υστέρων πίπτεις 
απ’ την μικρότητα και πάλι νικημένο.

Σταυρούλα Δεκούλου  Παπαδημητρίου
12/3/16

(φωτογραφία Martin Marcisovsky)

15 σχόλια:

  1. Δεν θέλουμε τα όνειρα να πέφτουν νικημένα. Να στέκονται ολόρθα με φως βαλσαμωμένα. Καλό ξημέρωμα Σταυρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο όμορφη η ρίμα σου που υπογράφει τα ταπεινά μου λόγια. Καλή σου μέρα Γιάννη μου, καλές απόκριες !

      Διαγραφή
  2. Εσύ υφαίνεις στίχους Σταυρούλα!! Και πόσο ζωντάνια περικλείουν! Κάνεις τον αναγνώστη σου -εμένα- να ''βλέπω '' τους στίχους σου! Θεϊκό δώρο!!
    Καλά να περάσεις Σταυρούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αννούλα μου ! Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για τα όμορφα λόγια σου και για το εκλεκτό της προσοχής σου !!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα νιώθω που ανακαλύπτω ανθρώπους που οι στίχοι τους μαγεύουν το νου με χαμόγελο στα χείλη !!Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νικόλ μου. Δική μου η χαρά και η τιμή να σας ανταμώνω εδώ !

      Διαγραφή
  4. Σταυρούλα σήμερα που είχες -και πάλι- ποιητικό οίστρο,
    ο Γιάννης σε ακολούθησε με την ίδια επιτυχία.. Θησαυροί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπλεύσαμε θαρρώ !
      Καλημέρα Πετράδι μου ! Φιλιά ανοιξιάτικα σου στέλνω <3 και την αγάπη μου !

      Διαγραφή
  5. Αν και απαισιόδοξο , δεν μπορώ να μην σταθώ στη γραφή σου που είναι υπέροχη!
    Πολλά φιλιά Σταυρούλα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω λίγο με τη γκριζάδα στη γραφή Αριστέα μου...ξεδιπλώνονται πιο εύκολα οι λέξεις μου απάνω στο χαρτί. Μόνο στη γραφή όμως ! Στη ζωή "ξορκίζω πάντα το κακό με ένα χαμόγελο" φίλη Μου ! <3

      Διαγραφή
  6. Εχει ανεβει επιπεδα η γειτονια μας.. μαζι με σένα και με όλες τις φιλες που γραφουν εδώ μεσα.. ξεχωριστη και η δική γραφή..Σταυρούλα.. οι εκονες που δημιουργουν οι στιχοι σου υπεροχες..!! ας μην αφηνουμε όμως τα ονειρα νικημενα. ε; τα θελουμε χαρουμενα και ελπιδοφορα...
    Ασχετα τι θελουμε εμεις εσύ να γραφεις οπως γραφεις μας αρεσει... να έχεις μια ομορφη εβδομαδα.. σου αφηνω φιλί.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλί άφησες και φιλί σου στέλνω, Ρούλα ψυχή μου !
      Όχι τα όνειρα θα τα έχουμε πάντα χαμογελαστά και ελπιδοφόρα για να είναι οι ουρανοί πολύχρωμοι για τα μάτια των παιδιών σας !
      Καλή σαρακοστή μάτια μου !

      Διαγραφή
  7. Πάντα με ταξιδεύουν ταξίδι μαγικό οι γραμμές σου και δεν τις χορταίνω! Ειλικρινά πάντα μου φαίνονται λίγες κι αχόρταγα θέλω να διαβάσω κι άλλο! Υπέροχο το χάρισμα σου Σταυρούλα μου! Πάντα να μας ταξιδεύεις και να μας συνεπαίρνεις! Καλή συνέχεια καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαίρη μου. Πόσο γλυκός ο λόγος σου...σαν άνεμος που απαλοχαϊδεύει τους λεμονανθούς ...γιόμισε η κάμαρα ευωδιές. Καλό τριήμερο κορίτσι μου. Σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου !

      Διαγραφή
  8. Χαίρομαι που σε συνάντησα, έστω και τώρα...
    Η γραφή σου λεπτή,κατανοητή, όμορφη!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή