Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

Απείθαρχο έαρ


Σε θωρώ να ξυπνάς απ’ τη λήθη,

να γυμνώνεσαι απ’ τη λευκή νυχτικιά του χειμώνα 
και να βαφτίζεσαι σ’ όλους τους τόνους 
τ’ άλικου και του μενεξεδί, Ζωή !

Μυρωμένα κλωνιά γιασεμιών 
ντύνουν των σπιτιών μας τους τοίχους 
και σκεπάζουν τα κρυφά των ερωτευμένων φιλιά. 

Το καναρίνι μου πιότερο κελαηδά
τώρα που μοσχοβολούν οι λεμονιές 
και τα ζουμπούλια δακρύζουν δρόσο της αυγής, 
φίλεμα στο ξύπνημα του ήλιου. 

Είν’ ο καιρός που της Δήμητρας η θυγατέρα 
πάλι στον απάνω κόσμο αλαφροπατεί και γλυκοτραγουδάει.
Είν’ ο καιρός που οι καμπάνες πένθιμα πάλι θα ηχήσουν 
πριν αναστήσουμε και πάλι.

Στη ρότα του χρόνου, απόδειξη τρανή 
πως η ζωή θεριεύει πάντα 
και το σκοτάδι σκορπίζει η αυγή. 
Είναι η άνοιξη ζωή και η ζωή επανάσταση 
ταγμένη να νικά, δαφνοστεφανωμένη, ες αεί.


Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου 
24/3/16

Είναι η συμμετοχή μου στο δρώμενο Μέρες Άνοιξης  που φιλοξενεί η γνωστή και αγαπημένη μας  Αριστέα στο σπιτικό της !

12 σχόλια:

  1. Η ζωή θεριεύει πάντα! Το έχουμε ανάγκη και να το ακούσουμε και να το διαβάσουμε αυτό ξανά και ξανά! Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Αλεξάνδρα ! Να το πούμε δυνατά να το πιστέψουμε πάλι, γιατί έχει πυκνώσει πολύ τωρα τελευταία η οσμή του θανάτου και της απώλειας !

      Διαγραφή
  2. Είναι η άνοιξη ζωή και η ζωή επανάσταση!
    Πολύ πολύ όμορφο Σταυρούλα μου!
    Σε ευχαριστώ για την υπέροχη συμμετοχή σου :)))
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ για το όμορφο ταξίδι στις γειτονιές της Άνοιξης που μας ξεκίνησες !
      Καλό τριήμερο κορίτσι μου !

      Διαγραφή
  3. Απείθαρχο και ανατρεπτικό της Άνοιξης το πρώτο χαμόγελο. Ζωγραφίζει όνειρα. Χαράζει χαμόγελα, υποσχέσεις. Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως πάντα ...τα λόγια σου !!!
      Καλό σου βράδυ Γιάννη μου, καλό τριήμερο !

      Διαγραφή
  4. Απείθαρχο και υπέροχο!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όποιος δεν ξεμυαλιζεται και
    σταθερός και πειθαρχημένος
    στέκει μπροστά στην έκρηξη
    της ομορφιάς χάνει την ίδια
    τη ζωή και την απόλαυση της

    Καλή Κυριακή Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο όμορφα σμιλεύουν τα λόγια σου, την αναγέννηση που φέρνει η Άνοιξη παντού, Σταυρούλα μου! Κόντρα σε όλα επαναστατεί και δημιουργεί ελπίδα απ' την αρχή...
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ομορφος στιχος Σταυρούλα μου παντα το σκοταδι θα το νικα η αυγή και το καναρίνι θα κελαηδά πιο γλυκά..
    της ζωής ο αέναος κύκλος θα συνεχίζεται... πολύ ομορφη η συμμετοχη σου φιλη μου.. να περνας ομορφα... καλη εβδομαδα..!! φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα ζουμπούλια δακρύζουν δρόσο της αυγής φίλεμα στο ξύπνημα του ήλιου..... Πολύ όμορφο Σταυρούλα μου με συγκίνησες πάλι με τη γλυκιά γραφή σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή