Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

Δωράκι της τύχης και της Μαρίας ...

Πριν δυο μέρες είχα τη χαρά να μου φέρει η άνοιξη ένα δώρο στο σπίτι. 
Ένα δώρο από ένα πρόσωπο που γνώρισα εξ αποστάσεως εδώ μέσα,
μα έχει αφήσει τα χνάρια του στην ψυχή μου με την ξεχωριστή της ματιά
και τον όμορφο και γλυκό της τρόπο. 
που διοργάνωσε με επιτυχία και αγάπη η Μαρία μας στο σπιτικό της  . 
Η καρτούλα φτιαγμένη από τα χεράκια της με τα χνάρια της γραφής της
και το βιβλίο, αγαπημένη μου απασχόληση το διαβασμα, 
δώρο καρδιάς μονάκριβο για το σεντούκι των θησαυρών μου.
Σε ευχαριστώ από καρδιάς Μαρία μου,
για την αγάπη,
για την φιλοξενία,
για το μοίρασμα,
γαι τη ματιά σου,
για όλα όσα είσαι ΕΣΥ !

Σε φιλώ με αγάπη 

Σταυρούλα 

22 σχόλια:

  1. Και τι υπέροχο βιβλίο!!!! Καλά ταξίδια με το βιβλίο και με το χαρταετό!!!! (Για όλα όσα είναι η Μαρία έχει μπει και στην δική μου καρδιά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφο δώρο!!! Το βιβλίο δεν το έχω διαβάσει, αλλά πάντα ένα βιβλίο είναι καταπληκτικό δώρο. Πόσο μάλλον όταν συνοδεύεται και από μια τόσο όμορφη κάρτα!!!
    Να είσαι πάντα τυχερή, Σταυρούλα μου και να το απολαύσεις!!!
    Πολλά φιλιά!!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρίνα μου (ξανά :) )
      Ναι, όλο αυτό το μοίρασμα είναι μαγικό... ούτε εγώ το έχω διαβάσει το βιβλιο και γι' αυτο χαίρομαι διλπλά. Ειδικά η καρτούλα από τα χεράκια της Μαρίας ... σαν παιδάκι έκανα :)
      Φιλιά γλυκά, ψυχή μου !

      Διαγραφή
  3. Εγώ αν και έφτιαξα το πρώτο μου blog πριν από 3 χρόνια, ακόμα δεν χωράω στο μυαλό μου πώς γίνεται όλη αυτή η επικοινωνία μας, πώς έχουμε φτάσει ορισμένοι να νιώθουμε κάποιον από εδώ σχεδόν φίλο μας! Την ώρα που δεν μιλάμε ούτε στους γείτονές μας, ούτε σηκώνουμε καν το βλέμμα σε ξένους ανθρώπους!
    Ειδικά αν για κάποιο λόγο παραλάβεις δωράκι... εκεί είναι ακόμη πιο απίστευτο... έχεις και χειροπιαστές αποδείξεις αυτής της επαφής! Της διαδικτυακής!
    Μαγεία... :)
    Να το χαρείς το βιβλίο σου Σταυρούλα μου και να σου μείνει αυτή η γλύκα για πολύ καιρό εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου ! Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω εδώ...
      Λοιπόν εγώ μιλάω με τους γειτονές μου, σταματώ στο δρόμο να βοηθήσω κάποιον αν το χρειάζεται, ακόμα κι αν είναι ξένος και χαμογελάω γενικώς. Κάποιοι φίλοι μου λένε ότι είμαι αθεράπευτα ευγενική και ρομαντική, όμως εμένα όλο αυτό μου αφήνει μια υπέροχη γλυκιά γεύση στην ψυχή.
      Κι εδώ, αν και είμαι μόλις λίγους μήνες μαζί σας, όταν σας βλέπω εδώ νιώθω σαν να έρχεστε στο σπίτι μου και χαμογελώ μονάχη στην οθόνη.
      Κι εσύ είσαι από τα πιο αγαπημένα μου πλάσματα, από τους πρώτους που ήρθες στο αραξοβόλι μου, με όμορφα σχόλια κι ευγενικό καλωσόρισμα...
      Φιλιά πολλά Μαρία μου ...σε ευχαριστώ πολύ και για τη γλύκα που μου χαρίζεις εσύ στον ερχομό σου εδώ !

      Διαγραφή
  4. Πραγματικά την ίδια ευλογία και όμορφη στιγμή απόλαυσα και εγώ προσωπικά με το δώρο-χειρονομία της Μαρίας. Και ομολογώ για μένα ήταν κάτι που δεν είχα ξαναζήσει στο παρελθόν. Πολλές φορές υπάρχουν δικτυακές γνωριμίες που εξελίσσονται σε πραγματικές πράγμα που επιβεβαιώνει την ομορφιά αυτών των στιγμών.
    Πάντα άξια Σταυρούλα μου. Πάντα τυχερή στη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι τόσο μοναδικά υπέροχη αίσθηση, μια φωτογραφία στην άκρη της οθόνης να παίρνει σάρκα και οστά ... να έχει ονοματεπώνυμο και διεύθυνση και να λες πως κοίτα, αυτό που κρατώ πριν λίγο το κρατούσε ένα άλλος άνθρωπος και μου το χάρισε ...το πρόσφερε...λες και δεν είναι δώρο από μόνη της όλη αυτή η επικοινωνία ...πάντα άξιος και εσύ Γιάννη μου, με γραφές ξεχωριστές να διακρίνεσαι και να πρωτεύεις !
      Τα φιλιά μου !

      Διαγραφή
  5. Είχα την τύχη αυτές τις ημέρες να πάρω και εγώ το ίδιο δώρο από την Μαρία. Πάντα τυχερή να είσαι.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελένη μου, αντεύχομαι τύχη, υγεία και χαρά κορίτσι μου σε κάθε σου βήμα !
      Καλές απόκριες !

      Διαγραφή
  6. Παντα να εισαι τυχερη Σταυρουλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ! κι εσύ Πεταλούδα μου !
      Πάντα να σου χαμογελάν όνειρα και αλήθειες !

      Διαγραφή
  7. Α, τί ωραία! Πάντα τέτοια, κορίτσι μου!
    Είναι υπέροχο να παίρνεις και να δίνεις αγάπη και η προσωπική μου εμπειρία "εδώ μέσα", μόνο όμορφες στιγμές μου έχει χαρίσει! Νομίζω πως κι εσύ στα... χνάρια μου βαδίζεις!!!
    (Κάτι έχει κυκλοφορήσει στην πιάτσα πως σαρώνω σε δώρα/κληρώσεις/διαγωνισμούς, αλλά μη δίνεις σημασία! Φήμες! αχαχα!)
    Οπότε, αφού είδα πως και στα παραμύθια της Αριστέας μας, ήρθε η νίκη, άκουσε με: Στα χνάρια μου βαδίζεις! Προβλέπεται λαμπρό το μέλλον σου!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου... που έρχεσαι σαν τον άνεμο φορτωμένη φρεσκάδα και φιλιά και χαρούμενη διάθεση. Πώς να μην σε αγαπούν τα δώρα και να μην θέλουν να είναι κοντά σου. Σε ευχαριστώ πολύ ψυχάκι μου !
      Ομορφα αστρα στον ουρανό σου απόψε ! Σε φιλώ γλυκά γλυκά ... ΣΜΟΥΤΣ κι εγώ !!!

      Διαγραφή
  8. Σταυρούλα μου...ο χώρος αυτός είναι η γειτονια μας και η ψυχοθεραπεια μας..δινουμε και περνουμε αγαπη .. και αυτή πολαπλασιαζεται και ας μην εχουμε ιδωθεί .. ποτε μας..!! τα συχγαρητηρια μου για την τύχη σου και στης Αριστεας και για το δωρακι σου απο την Μαρία το βιβλιο ειναι το καλήτερο δωρο..!!! να περασεις ενα ομορφο τριημερο φιλη μου σου αφηνω φιλαιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπέρα Ρούλα, ψυχή μου. Ω, ναι ! Είστε μια υπέροχη γειτονιά και χαίρομαι που εχτισα το σπιτάκι μου σιμά σας ! Όλη αυτή η ζεστασιά και η καλη διάθεση, οι διαγωνισμοί, η δημιουργικότητα, τα γέλια, ναι και τα δωράκια ... κομμάτια που έχει αγγίξει ένας άλλος άνθρωπος και τώρα στο δωρίζει... σαν παραμύθι !
      Αλήθειες όμορφες !
      Σε φιλώ, καλές απόκριες !!!!

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφα λόγια...σε ευχαριστώ πολύ Σταυρούλα μου, γι΄αυτά, αλλά και για πόσα ακόμα!
    Με συγκίνησες πολύ!
    Το βιβλίο είναι ενός πολύ αγαπημένου μου συγγραφέα, κι ελπίζω να το ευχαριστηθείς!!
    Μακάρι να μπορούσα να σας το προσφέρω σε πιο ακριβή έκδοση!!
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου Σταυρούλα και να περάσεις ένα υπέροχο τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου όμορφο !!!!
      Νομίζω πως πιο ακριβή έκδοση από αυτή της καρδιάς και της ψυχής σου δεν θα υπάρξει ποτέ !
      Δεν το έχω διαβάσει το βιβλίο οπότε είναι διπλά πολυτιμο για μένα !
      Όσο για την καρτούλα, προτού φιλοξενηθεί στο σεντούκι των θησαυρών μου στολίζει το τζάκι μου !
      Χτες που με ρώτησε ο άντρας μου, ποιανού ειναι η κάρτα και τη στόλισες .... είναι της Μαρίας μας είπα ... (νομίζω πως ό,τι άλλο να πω θα είναι περιττό)
      Σε φιλώ γλυκά και σε ευχαριστώ για όλα !
      Καλές απόκριες μάτια μου !

      Διαγραφή
  10. Αγαπημένη φίλη η Μαρία αγαπημένη φίλη κι εσύ
    Καλοδιάβαστο το βιβλίο
    Χτες έλαβα κι εγώ τα υπέροχα δωράκια της
    Πολύ χαίρομαι να στεριώνουν φιλίες εδώ μέσα!!!

    Καλά Κούλουμα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου... αγαπημένη η Μαρία, αγαπημένοι όλοι εσείς που στολίζετε το σπιτικό μου με της ψυχής σας τα εύοσμα άνθη. Είναι όμορφο όλο αυτό το σμίξιμο ! Κι εγώ χαίρομαι τόσο !
      Φιλιά πολλά !

      Καλή σαρακοστή κορίτσι μου !!!

      Διαγραφή
  11. Τυχερή από κάθε άποψη: και δωράκι και βιβλίο!
    Η Μαρία στο μεταξύ, ξέρει να διαλέγει βιβλία!
    Καλό διάβασμα Σταυρούλα μου και καλό τριήμερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχω παράπονο Πετράδι μου !
    Η άνοιξη ήρθε μαζί με τα δωράκια της Μαρίας μας !
    Σε φιλώ γλυκά και σου χαμογελώ !
    Καλή αποκριά κορίτσι μου !!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή