Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Στα χνάρια του Μάη


Ξεπλένω τη γύρη 


που τα βράδια γλυκά σκεπάζει την προσμονή μου, 

με δυο μυρωμένες στάλες βροχής 

που γέννησαν τούτη την άνοιξη τα μάτια σου. 

Ξεδιψώ στο γέλιο σου

που θυμίζει ξαστεριά μετά από καταιγίδα

και με δυο χείλη πετροκέρασα 

ζωγραφίζω υποσχέσεις του αύριο

στον καιρό που μαρτυρούν οι γραμμές του προσώπου σου.

Ξεχνιέμαι στο πέταγμα των γλάρων,

που θωρώ να ξεκινούν απ' το βλέμμα σου,

σαν χαράζει

και με δυόσμο κι αγιόκλημα ραντίζω τα σύννεφα 

σαν βρέχει, να μυρίζει η πλάση Παράδεισο.

Κι αφήνομαι Μάη μου,

τώρα πια που κατάφερα 

να λιώσω τα χιόνια που σε στοιχειώναν 

να μου κοινωνήσεις την άνοιξη 

που έσπειρα στο διάβα σου.

Μάη μου...

Ρότα από γιασεμί μου.


1/3/16

Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου




11 σχόλια:

  1. Πω πω είναι α πί θα νο!! Αχ Σταυρούλα γράφεις τόσο υπέροχα...Τ'αρώματα όλης της γης στη ρότα σου!
    Καλό σου μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σταυρούλα πολύ όμορφο....! και μαζί με αυτό και ευχές για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ από καρδιάς. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλό μήνα Γιάννη μου. Σε ευχαριστώ για τα χνάρια σου στους λογισμούς μου !

      Διαγραφή
  3. Υπεροχο μοναδικο τοσο τρυφερο!! Καλη ανοιξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η εποχή σου Πεταλούδα μου !
      Καλό μήνα με μοσχοβολιές και χρώματα στο μονοπάτι σου !

      Διαγραφή
  4. "στον καιρό που μαρτυρούν οι γραμμές του προσώπου σου"!!!
    Τι υπέροχος λυρισμός! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι συγκινημένη και χαίρομαι να σε διαβάζω!
    Πολύ όμορφος ο Μάης σου σαν νυχτολούλουδο π' ανθίζει όσες φορές κι αν τον διαβάσω ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή