Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

Βορεινό παραθύρι

Θα ξεχαστώ 
στο βορεινό παραθύρι της ψυχής σου

Εκεί που ο Αίολος ασελγεί 
στην ησυχία σου 
και οι βοριάδες τραγουδούν ανενόχλητοι.

Και με μια πέτρα αλάξευτη 
θα προσπαθήσω να χαράξω στη νύχτα
τ' όνομά σου με φως.

Είναι που δυο εποχές τώρα καρτερώ
τη σιωπή που με πνίγει
να σπάσεις
μα, εσύ, συνεχίζεις Απών 

και της ζωής μου το οπισθόφυλλο 
σε αποσιωπητικά καταλήγει...

Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου 
18/1/16

6 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα Σταυρούλα στο σπιτάκι σου, το οποίο πρέπει να σου πω πως μου αρέσει!
    Και μου αρέσει αυτό το περιεχόμενο το μελαγχολικό, το ερωτευμένο, το βαθύ...
    Το κείμενό σου όμορφο, με καλύτερο σημείο την κατάληξή του! Μπράβο σου...
    Αλλά προσπάθησε να μην εξαρτάς το σημείο στίξης του οπισθοφύλλου σου από άλλους, ναι; :)
    Καλό σου βράδυ! Θα έρχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλώς όρισες Μαρία μου. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει το σπιτάκι μου. Από τούδε και στο εξής θα έχει πάντα μια αγκαλιά ανοιχτή για σένα. Όσο για τα ποιήματά μου δεν είναι απαραίτητα βιωματικά... αρκετά είναι εμπνεύσεις της στιγμής. Μου αρέσει οι αράδες της ζωής μου να κρύβουν το δικό μου άρωμα για να έχω να χαρίσω κάτι από αυτές σε όποιον με πλησιάζει. Τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
    2. Ναι, καταλαβαίνω τι λες... Θα το έχω υπόψη και τέρμα οι συμβουλές, χαχα! Καλή σου μέρα! :)

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα με πολλά φιλιά και χαμόγελα Μαρία μου :)

      Διαγραφή
  2. Πόσο χαίρομαι που σε γνωρίζω και μέσα από την ψυχή που καταθέτεις στους στίχους σου Σταυρούλα!
    Σειρά μου να πω, καλώς σε βρίσκω... σ' ευχαριστώ για το υπέροχο ποίημα που διάβασα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Μαρίνα μου. Από σήμερα πιο πλούσιο το σπιτικό μου και με την όμορφη παρουσία σου. Καλώς ανταμωσαμε :))

      Διαγραφή